Jag känner inte till forumets regler exakt men är det verkligen tillåtet att skriva att man ska borde skära halsen av vissa folkgrupper? Tre användare som vill slå ihjäl folk är ju faktiskt ännu mer skrämmande än vad som visades i videon.
Jag har ingen aning om hur många som är vegetarianer på det här forumet men en klar majoritet av svenska folket är det inte. Det är knappast så att allt det kött vi äter från grisar, kor, får, hönor osv har kommit till utan att djuren led väldigt mycket. Visserligen har den svenska slakten bättre regler än många andra länder men det går inte att komma ifrån att vi på en industriell skala föder upp djur endast för att slakta dem.
Delfinernas slakt är kanske grymmare än den vi utsätter våra djur för men delfinerna fick i alla fall växa upp i frihet så vilka djur som lider mest totalt är svårt att säga.
Decimus
varför i helvete äter man delfiner?
Av samma anledning svenskar äter julskinka förmodligen.
P.S Jag äter inte delfin och har inga planer på att göra det. Tycker bara det är hyckleri när vi blir rasande på andra länder som dödar djur X när vi själva slaktar djur Y & Z utan att reflekterar över det.