JockeB Snyggt discus kar Beast! Vad har du för mått på den baljan? Tackar:) måtten är 250*75*60, L*D*H = 1125L.
JockeB Vart får man tag på kar med de måtten? Riktigt nice med långa kar! Tjaa för några år sen var det ett standard mått, vet inte hur det är idag.. Har för mig att det är av märket Ocean..
JockeB Grymt snyggt akvarium Tack LN:) Rätt nöjd med det själv, är ju det ända kar jag har här hemma numera, och därmed det ända kar familjen får lägga in sitt veto om;)
RobinH Lite för mörk bild, men den framhäver ju det man vill se på en guldsöm Han ser ut till att ha växt till sig och bred sömm har han fått med..kanon fin
imported Bidrar med min Apistogramma cacatuoides. /magnus Ruggigt snygg bild!!! (Och fisk) Mvh/Andreas.
mgb A Ruggigt snygg bild!!! (Och fisk) Mvh/Andreas. Tack!:) En riktig linslus den där. Hoppades få bilder på mina nya Laetacara dorsigera, men de vågade sig inte fram. Mvh, /magnus
Joakim-Draktoft Härmed avslutas och låses denna tråd, och fortsätter istället i följande tråd: SA-Bilder - del 2
DaRe Geophagus sp "blue flasch" rio sao francisco. Hane och hona. Fick du till fler bilder på denna då de var lite större?