jarinen Dags att dela av denna tråd då den blivit riktigt lång. Tråden är i första hand avsedd för bilder på Centralamerikanska ciklider och diskussioner kring eller med anknytning till postade bilder. Allmänna frågor och diskussioner behandlas med fördel i nya trådar då det blir lättare att söka efter nyttig information i efterhand på forumet. del 1 av tråden finns här: http://web2.ciklidbladet.se/forum/showthread.php?t=54220 Mvh Jari
jarinen Lite uppdatering på några av mina ciklider, bifasciatan växer i omfång och managuense paret leker som vanligt, de har ochså växt en del sen sist. Mvh Jari
jarinen Johan: snyggt med lökarna i karet! det är väl lökar? hmm.. skulle vilja ha lite lökar i mitt men jag tvivlar på att det skulle funka... skulle nog vara värt att prova, det är snyggt. Mvh Jari
Johan jarinenJohan: snyggt med lökarna i karet! det är väl lökar? hmm.. skulle vilja ha lite lökar i mitt men jag tvivlar på att det skulle funka... skulle nog vara värt att prova, det är snyggt. Mvh Jari tackar, det är jätte valinseria som har satt sig rätt bra =)
Ove-Planstedt jag får väl bidra med några bilder på mina favoriter V.fenestrata "Catemaco" speciellt de grisrosa hanarna.
Flykt Även fast jag är amatör inom området (foto), så vill jag visa mina Archocentrus spilurus jag hade i ca tre månader. Börjar med tre kort då de var yngel:
Micke-Jarhl Fin fina bilder Flykt och Johan!!Trevligt och se även lite grönt i karen gör sig fint tycker jag ,Johan din regnskog hehe är ju kanon!!
Flykt Micke JarhlFin fina bilder Flykt och Johan!!Trevligt och se även lite grönt i karen gör sig fint tycker jag ,Johan din regnskog hehe är ju kanon!! Tackar så mycket! :) /Helena
jarinen Ove Planstedtjag får väl bidra med några bilder på mina favoriter V.fenestrata "Catemaco" speciellt de grisrosa hanarna. Snygga! gillar verkligen dessa. Mvh Jari
Ove-Planstedt jarinenSnygga! gillar verkligen dessa. Mvh Jari Då kanske den här bilden kan muntra upp lite. Stolt V.fenestratapappa vallar 12 dagar gamla frisimmande yngel.
Decimus BeastVieja Breidohri hane på ca 18-20 cm.. WOW fy satan vilken FISK!!! :-| man häpnar över vilka sorter ni har hemma!! :D :D :D :D