jarinen Micke Tjusigt Jari!! börjar bli stora nu va? Pearsei o Bifasc börjar bli rätt biffiga, ja! Argentean ligger en bra bit efter. Det är dom tre som går i 720 med 3 mindre Oscar. Hur det blir med Oscarn får vi se... Mvh Jari
Lutt Micke Måste bara visa fisken jag hämtade hos Styrsö! Visst ingen Naturlig firre som finns i naturen men han är otroligt Vacker ,personlig ,Lugn och orädd nästan tam ny favorit ikaret,Håll tillgodo Vilken snygging:) Min snyggaste FH hane har fått nått fel på ena ögat:(, troligtvis i ett slagsmål med den andra hanen.
Lundensis Här kommer en bild på mina jaguarciklid honor plus 2 andra linslusar:) http://www.zoonen.com/res/user/1469665/galleri/1748929/dsc01098_orig_SE.jpg Här är en bild på en ciklid som jag har haft länge men har glömt namnet och hittar den inte någonstans. Jag tror den är från ca eller sa. Någon som vet vad det är för art? http://www.zoonen.com/res/user/1469665/galleri/1748922/dsc01097_orig_SE.jpg Mvh Fredrik Snygga fiskar, men jag tycker dina jaguarer ser ut som hanar.
Micke-Jarhl Vilken snygging:) Min snyggaste FH hane har fått nått fel på ena ögat:(, troligtvis i ett slagsmål med den andra hanen. Gärna en bild Lutt!! Tyvärr har jag flyttat över honom till en liten 300L balja tog hus i helsike i det stora i söndags...
imported Snygga fiskar, men jag tycker dina jaguarer ser ut som hanar. hehe nej dom är till 100% honor har liksom haft båda två till avel för ett år sen och har fött upp hundratals yngel från dom två honorna:)
Lundensis hehe nej dom är till 100% honor har liksom haft båda två till avel för ett år sen och har fött upp hundratals yngel från dom två honorna:) Snygga honor isåfall.
Styrso Micke Gärna en bild Lutt!! Tyvärr har jag flyttat över honom till en liten 300L balja tog hus i helsike i det stora i söndags... he he- har han börjat busa ;-)
Micke-Jarhl Styrsö;717618he he- har han börjat busa ;-) Nja Mitt synspila par kunde inte låta honom vara ifred och till slut brast det så jag var tvungen att ingripa annars hade han nog tagit livet ur iaf hanen för fjällen sprutade...tur jag var hemma såg allt
Niclas-Larsson Första Bilderna på min nya 1400 liters balja. Vattnet är fortfarande lite "disigt" och jag har ännu ingen riktig belysning, det ligger en 150cm ramp på provisoriskt, för att ni skall kunna se nåt över huvudtaget :) Bild 1 drygt halva karet (den belysta delen) inga växter ännu skall nog ha i lite med sten oxå. Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blek
Ove-Planstedt Ser fint ut Niclas . Fick för övrigt hem min nya balja idag så nu har jag lite att pyssla med:D. Niclas Första Bilderna på min nya 1400 liters balja. Vattnet är fortfarande lite "disigt" och jag har ännu ingen riktig belysning, det ligger en 150cm ramp på provisoriskt, för att ni skall kunna se nåt över huvudtaget :) Bild 1 drygt halva karet (den belysta delen) inga växter ännu skall nog ha i lite med sten oxå. Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blek
Micke-Jarhl Niclas Första Bilderna på min nya 1400 liters balja. Vattnet är fortfarande lite "disigt" och jag har ännu ingen riktig belysning, det ligger en 150cm ramp på provisoriskt, för att ni skall kunna se nåt över huvudtaget :) Bild 1 drygt halva karet (den belysta delen) inga växter ännu skall nog ha i lite med sten oxå. Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blek Skitfint Niclas!! Ska bli spännande se det live längre fram i vår:)
tjornpatrik Niclas Första Bilderna på min nya 1400 liters balja. Vattnet är fortfarande lite "disigt" och jag har ännu ingen riktig belysning, det ligger en 150cm ramp på provisoriskt, för att ni skall kunna se nåt över huvudtaget :) Bild 1 drygt halva karet (den belysta delen) inga växter ännu skall nog ha i lite med sten oxå. Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blek Riktigt snyggt Niclas!!! Får komma och se det live någon gång! Blev de alla 6 Splendida?!
JockeB Niclas Första Bilderna på min nya 1400 liters balja. Vattnet är fortfarande lite "disigt" och jag har ännu ingen riktig belysning, det ligger en 150cm ramp på provisoriskt, för att ni skall kunna se nåt över huvudtaget :) Bild 1 drygt halva karet (den belysta delen) inga växter ännu skall nog ha i lite med sten oxå. Blid 2 min nya Bocourti hane jag mätte honom till 29,5 cm när jag släppte i honom igår det disiga vattnet gör honom lite blek Läckert som attan Niclas!:D
Niclas-Larsson man tackar...skall bara få dit lite ljus och växter om det nu finns några som inte Bocourtin äter upp. :) Nån som har nån ide..på typ av växt som int Bocourtin tar, Patrik vad har du i ditt kar ?
Niclas-Larsson Riktigt snyggt Niclas!!! Får komma och se det live någon gång! Blev de alla 6 Splendida?! Du är välkommen du vet ju var jag bor :) Och ja jag kunde inte lämna en stackare kvar så nu går det 6st i karet...får väl se om jag behåller allihop