Falköping Andreaskan du inte dela i sär snäckorna lite?
Nu fattar jag vad du menar – längre avstånd mellan högarna. Det är gjort nu. :D
Zaphiom de är jämnstora så är chansen större, för då är det inte säkert någon direkt känner sig besegrad.
Hm… de är precis lika stora…. :S
albjohnProva att dela av karet med ett stenröse el dylikt så dom slipper se varandra hela tiden, då kanske det lugnar ner sig.
Men åh… 8| nu är det ju så att jag har fejkstenar i karet och jag kommer aldrig hitta stenar som matchar dem så det kommer ju inte se klokt ut. Det får bli en nödlösning ifall det inte blir bättre.
choffeberätta mer imorn! och visa fler bilder, gärna på karet i helhet.
Apselut! Ska bara vakna och äta frukost först så ska jag fota och studera hur de har det nu. Ingen är död i alla fall rapporterar sambon (som först mycket elakt ”skojade” att två var döda :(! )
albjohnTvå hannar gå inte så bra ihop
Men nu blir jag superförvirrad…. *-) I
den här tråden får jag veta att jag kan ha typ 20 stycken i karet, sedan i
den här tråden får jag veta att jag ska börja med 4-6 stycken eftersom de ändå snart kommer att vara typ 30 stycken.... Kent i Nol tyckte att jag skulle köpa 2+3 så det var så det blev till slut, och han borde ju veta....
daniel_i_malmö kul med bilderna!
Det var
riktigt spännande ett tag må du tro! Då önskade jag att jag hade haft en filmkamera... :P
LNHar haft minst 3 fungerade lekgrupper samtidigt i samma 50 litare. Så att jag hade i ditt fall petat i fler fiskar och mera (2-3 per fisk) snäckor
Fler flickor menar du då eller? Just nu har de 17 snäckor = mer än tre per fisk.