Alexander-Ylipaa Det har varit lite glest med discustrådar på sistone här. Vore kul om vi kunde ändra trenden med att lägga upp bilder på våra tallrikar. :) Kan väl börja med att lista mina kar. 240liter Orange Diamond 375liter Cobalt Santarem Blue Nahmunda VF 540liter Yngel - Cobalt/Santarem
Cissi Ja, verkligen fina bilder! Gillar de med ynglena, så gulliga små tefat! Helt off topic: Rhodebaert har inte ditt rödzebrayngel vuxit nåt? ;)
diskus Pigeon Blood Blue - hane 1-1.5 år När det begav sig och jag hade den tid som diskus förtjänar om de ska fungera en längre tid i inrett akvarium och samtidigit växa optimalt....
imported Hej! Hej! Det är inte för inte som diskus kallas akvariets konung av många orsaker pga skönhet yngelvård en diskus leker knappast i påsen från butiken därför är det också en utmaning och odla den,ett par som diar sina yngel upplevelsen av detta är oslagbart,Mvh Ann-Mari:)
deelay diskusNär det begav sig och jag hade den tid som diskus förtjänar om de ska fungera en längre tid i inrett akvarium och samtidigit växa optimalt.... Snygg! vad är det för variant?
Alexander-Ylipaa LNEn Santarem hona och en Pigemon blood Hanne Snyggaste Santarem jag nånsin sett, vackert LN!! Drd, ja behöver jag ens kommentera dina Heckel....sjukt *dräggel*
johho Att diskus kan vara så dyra när de får så väldans många yngel. Konstig, är det nån kartell igång? :)
Alexander-Ylipaa johhoAtt diskus kan vara så dyra när de får så väldans många yngel. Konstig, är det nån kartell igång? :) Många? :) Ynglen jag har är max 40 st. Nog för att diskus kan få 150-300 yngel. Men om du jämnför med centralare som kan få 500-1000 yngel per gång, och inte tala om malwa som leker stup i kvarten :)
chismulu diskus Ett par bilder på ett av mina par "Ruby red" 7735 Dålig bild på hanen, kameratelefon:I 7736 Honan med några yngre yngel...