Mikael-W Nordiska Ciklidsällskapet höll årsmöte i Linköping tidigt på söndag morgon. I stället för de styrelsemedlemmar som stod i tur att avgå och inte ville bli omvalda, invaldes som ny kassör Thomas Regnell från Uppsala och som ledamöter Stefan Larsén och Magnus Mattiasson, bägge från Borås. Därtill omvaldes Tony Englund. Fastän den nya styrelsen inte ännu har konstituerat sig kan jag ändå glänta lite på förlåten och berätta, att det är tänkt att Stefan tar hand om marknadsföringsbiten och Magnus medlemsärendena. Bägge har de facto börjat jobba med sina områden redan. Thomas valdes till kassör och Tony fortsätter som webinfoansvarig. Önskar de nya styrelsemedlemmar varmt välkomna med i arbetet för NCS. De styrelsemedlemmar som avgick vid årsmötet är Mikael Evander (fd. Nilsson), Anders Lindersson, Michael Persson och Mats Åhrman. Jag vill även här rikta ett varmt tack till er för de insatser ni har gjort för Nordiska Ciklidsällskapet och dess medlemmar och även för den tid vi har jobbat tillsammans i styrelsen. Hoppas den ökade fritid ni nu erhåller, kommer era ciklider och er ciklidhobby till godo.
Mikael-W HåkanMMen vem blir redaktör för cilkidbladet ?? Vi jobbar på det. Till Ciklidstämman hade vi ingen kandidat till posten, tyvärr.
StefanL Eftersom jag inte känner till alla så väl så gjorde jag en snabb undersökning... Styrelseordförande går ju att se på inläggen...;) Magnus Mattiasson aka Byttorp: http://web2.ciklidbladet.se/forum/member.php?u=7444 Stefan Larsén aka deathdealer: http://web2.ciklidbladet.se/forum/member.php?u=8170 Thomas Regnell aka Thomas R. http://web2.ciklidbladet.se/forum/member.php?u=9705 Tony Englund aka Tony http://web2.ciklidbladet.se/forum/member.php?u=6161 Jag vill personligen önska samtliga lycka till i styrelsen samt tacka de som arbetat med föreningen och avgått nu. Jag hoppas att föreningen finner en person som kan överta arbetet med Ciklidbladet även om jag mycket gärna ser att Micke stannar (om möjligt). Ciklidbladet har utvecklats oerhört bra sedan Micke tog över och jag gillar verkligen hur den ser ut idag.