Eddie Hej! Jag undrar om någon vill hjälp mig med dena sida http://akvariumfisk.forum24.se/ ?! Okej jag vet att jag gör reklam nu men säg till mig om jag inte får gära så här...*-) :) :P
cikliden_90 EddieNej men jag käner mig lite för lite för det:I För liten?! nej då, jag gick med när jag var 12-13 år. Det är bara att bli medlem :)
olaJ EddieJa men nu var det inte det tråden handlade om...:D :I :) Vad exakt behöver du hjälp med då? Det framgår liksom inte.
Laesk cikliden_90Vad var syftet med den där länken i den här tråden?! "Hemsida" skrivs de, å inte "hem sida" :)
Eddie Laesk"Hemsida" skrivs de, å inte "hem sida" :) hehehe! JAg har en liten fråga... Hur lyckas du ta så bra bilder!? Hehehe Du är jätte bra på att ta kort! Och jag tänkate inte på det matrialiska;)
cikliden_90 Laesk"Hemsida" skrivs de, å inte "hem sida" :) Doh. Att rätta varandras inlägg behöver man kanske inte göra, en hel språkkurs kan ju starta på varje tråd annars. :)
Laesk Eddiehehehe! JAg har en liten fråga... Hur lyckas du ta så bra bilder!? Hehehe Du är jätte bra på att ta kort! Och jag tänkate inte på det matrialiska;) Tack ska du ha! ... Köp du dig en kamera, så ska du se att de inte är så svårt. cikliden_90Doh. Att rätta varandras inlägg behöver man kanske inte göra, en hel språkkurs kan ju starta på varje tråd annars. :) Säg de till malawi375 :P
cikliden_90 Laesk Säg de till malawi375 :P Ja det var menat till honom. Skulle ha quotat honom med men jag slog bara ett *enter* istället, ska vara tydligar nästa gång. :P