cfakvarielagret Den här prylen är dunderbra för akvarister om ingen kan gissa så kommer svaret senare vänligen Christer
Rhodebaert Jag tror att det är delar till någon "Alien containment facility". Vet inte hur man översätter det...
Ove-Planstedt cf.akvarielagretDen här prylen är dunderbra för akvarister om ingen kan gissa så kommer svaret senare vänligen Christer Ok jag har ingen aning om vad det är för någonting, men om den där prylen är dunderbra för akvarister så vill jag ha en ;).
imported Hej! Hej! Christer vi är otåliga akvarister vi vill gärna veta vad det är,kan vara en stargate till rymden för rymdciklider i och för sig,se tv 6 Stargate SG1
Eddie Jag skulle gissa på att det är någon galning som byggt en raket för att åka till malawi sjön snabbt och biligt!:P ;) Men det kan också vara så att det är någon som vill till ciklidgatan och inte vintergatan!;) Hehehehe
HAKANIHORNET Jag vill minnas att det pratades om tubifex när jag var hos dig senast ,men det är ju ett tag sedanså det har väl kommit nya in nya ideer. Men jag gissar på tubifexodling modell STOR.
molnlycke-ciklidodling ja att det är till att få ner energiförbrukningen det är jag ganska säker på, jag får bara tänka lite mer så kommer det nog.mvh malawijanne
cfakvarielagret Okej det har med levande foder att göra bara Amerikanare kan göra sådanna den finns i flera storlekar typ 2400 eller 3600 och gjord i aluminium kan hämtas i Texas utan frakt kostar ca 3000 usd och är man ett djur som den samlar (då har man en jävla otur)
Ove-Planstedt cf.akvarielagretOkej det har med levande foder att göra bara Amerikanare kan göra sådanna den finns i flera storlekar typ 2400 eller 3600 och gjord i aluminium kan hämtas i Texas utan frakt kostar ca 3000 usd och är man ett djur som den samlar (då har man en jävla otur) Ok vad fångar man för levandefoder med denna mojängen då, gäddor lr?