molnlycke-ciklidodling ja som jag skrev i rubriken så kan man inte ladda ner bilder på köp och sälj.mvh malawijanne
Alexander-Ylipaa Om du är inloggad som "mölnlycke ciklidodling" är det inte så konstigt då du inte är ncs medlem.
Johnny_1 Alexander YlipääOm du är inloggad som "mölnlycke ciklidodling" är det inte så konstigt då du inte är ncs medlem. Jo,,det är konstigt då hans övriga annonser finns med bild!
Micke Både i forumet och i köp & sälj är det max 500 pixlar som gäller. Jag kollade en av dina bilder i köp & sälj som inte fungerade, den var 500x571.
molnlycke-ciklidodling MickeBåde i forumet och i köp & sälj är det max 500 pixlar som gäller. Jag kollade en av dina bilder i köp & sälj som inte fungerade, den var 500x571. ja micke du kanske är på rätt väg en den annonsen som jag försökte med sist den var på 333 gånger 500 pixlar, så något fel är det.mvh malawijanne
molnlycke-ciklidodling mölnlycke ciklidodlingja micke du kanske är på rätt väg en den annonsen som jag försökte med sist den var på 333 gånger 500 pixlar, så något fel är det.mvh malawijanne ja det kanske ligger i mitt data program jag försöker att förminska den ännu mer. mvh malawijanne
molnlycke-ciklidodling MickeDet är även en begränsning på 100 kb. vad är en begränsning på 100kb nu förminskade jag bilden i annonsen till 233gånger 500, det fungerade tyvärr inte.mvh malawijanne
molnlycke-ciklidodling mölnlycke ciklidodlingvad är en begränsning på 100kb nu förminskade jag bilden i annonsen till 233gånger 500, det fungerade tyvärr inte.mvh malawijanne ja skrev lite fel där jag har förminskat den till 266 gånger 400 det funkar inte ändå, micke vad står det på din data hur stor min bild är.mvh malawijanne
molnlycke-ciklidodling MickeDet är även en begränsning på 100 kb. ja nu såg jag vad du menade med kb min är på 57.1 kb. mvh malawijanne
Alexander-Ylipaa Johnny_1Jo,,det är konstigt då hans övriga annonser finns med bild! Ursäkta min ouppmärksamhet.
Micke mölnlycke ciklidodlingja nu såg jag vad du menade med kb min är på 57.1 kb. mvh malawijanneTesta utan å ä ö i filnamnet.
tezz mölnlycke ciklidodlingnej det funkar inte.mvh malawijanneKan det vara för att det är för mycket rött i bilden*-)
molnlycke-ciklidodling Joakim DraktoftMaila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet. ja jag lyckades inte infoga bilden i meilet tyvärr.mvh malawijanne
Havs Jag har också gjort mina försök att ladda upp bilder på NCS, med oftast ringa framgång. Mer begränsningar än andra siter? Jag har precis som malawijanne försökt följa de av mig kända begränsningar och bl.a. tagit ned bilden till ett väldigt ynka format, vilket inte hjälp. Senast jag försökte var i köp och sälj, då skrevs det in dubbelt med http? så att det inte kom med en bild i annonsen. Men jag har även lyckats få med någon bild ibland. :) Ligger "felet" i mina bilder att jag klipper och förminskar i en gammal version av Paint shop pro ? Kan det vara det? Måste man begära de utökade medlemsrättigheterna för att man skall kunna ladda upp bilder i både forumstrådar och köp och sälj ? Det kan var där jag missat också.
Havs NU har jag kryssat för rutan för de utökade forumsbefogenhetera och testat med både en bild i köp och sälj samt i en forumstråd. Denna gång gick det bra. :)
molnlycke-ciklidodling Joakim DraktoftMaila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet. jag har fått iväg en bild nu, jag skickade den till din hemsida photo draktoft.com
molnlycke-ciklidodling Joakim DraktoftMaila mig bilden du senast försökt med så skall jag se om jag kan hitta felet. jag hittade felet det var ett ä i filnamnet. men tack för hjälpen ändå.mvh malawijanne