hakan-karlstrom hej jag undrar vad loggan på ciklid.se är för fisk?såg nämligen en svart ciklid på en affär i veckan med vita skimrande prickar men sinil dementen slog ju till så jag glömde bort namnet.....
Thor loomis imxhej jag undrar vad loggan på ciklid.se är för fisk?såg nämligen en svart ciklid på en affär i veckan med vita skimrande prickar men sinil dementen slog ju till så jag glömde bort namnet..... Tropheus duboisi http://www.ciklidbladet.se/artregister/artreg_visa.asp?ID=176 mvh/thor
hakan-karlstrom loomis imxhej jag undrar vad loggan på ciklid.se är för fisk?såg nämligen en svart ciklid på en affär i veckan med vita skimrande prickar men sinil dementen slog ju till så jag glömde bort namnet.....ingen som vet?
blackened Du har ju fått svaret i två trådar :P Tropheus Duboisi. Den ser ut så som yngel och senare som vuxen försvinner prickarna och den får ett gult band och blått huvud mot en svart kropp.
olaJ loomis imxingen som vet? Jag är lite nyfiken på fisken uppe i vänstra hörnet av ciklid.se, den som är vit i grundfärgen med täta svarta fält på, vad är det för en? Duuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh
deelay olaJJag är lite nyfiken på fisken uppe i vänstra hörnet av ciklid.se, den som är vit i grundfärgen med täta svarta fält på, vad är det för en? Duuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh Det är som fiskar med svarta ränder då =)
Jarnis deelayDet är som fiskar med svarta ränder då =) Landskrona BoIS firrar! Hade varit nice, spöar upp Enköping ikväll förövrigt ;-)
olaJ JarnisLandskrona BoIS firrar! Hade varit nice, spöar upp Enköping ikväll förövrigt ;-) Så rätt så rätt......................