LNJag vet inte det. Jag tycker att "personangrepp" förkommer lika ofta om inte oftare i årstidstrådar än utanför. Kolla bara de senaste tjabbet i fototråden kring "affärsfotade fiskar". När någon yttrar sig som inte kanske är helt 110 genomtänkt så blir han påhoppad i minst 10 inlägg. Jag tror däremot att kamratandan växter i årstidstrådar och det är ju väldigt possitivt.
jag håller med dig helt fullkomligt LN det att andreas, kanske inte gjorde ett så uttänkt svar.
men samtidigt så tror jag att robin fattade precis vad han menade, men det kommer robin aldrig att erkänna.
sedan är det också så att som vissa personer inklusive mig, vi går gärna in i debatter med hull och hår, samtidigt som vi inte är så belamrade hur man ska utrycka sig i skrift.
så våra svar uppfattas så fel.
och jag tycker också, att det inte är så högt i tak på forumet, om jag säger något dumt. så är det någon som kommenterar det negativt, sedan dyker det upp minst 10 st ja sägare och påpekar samma sak bara på grund utav att det är jag som säger det. plus att det dräller in mail att jag är dum på forumet.mvh janne