Micke TonyNaturligtvis, det är ju något bland det roligaste att läsa (iaf enligt min åsikt) :) Håller med, då är det något som ALLA medlemmar kan bidra med.
LN Har skickat in två artiklar till nästa nummer tror inte jag får ihop en till till. Men jag ska stöta på här i växjö.
Tony Ola SvenssonNar ar deadline? Deadline för Ciklidbladet 3 är 20/7, så ni kan ju spendera semestern med att skriva artiklar :)
Micke TonyDeadline för Ciklidbladet 3 är 20/7, så ni kan ju spendera semestern med att skriva artiklar :) Men ju tidigare ni skickar in artiklarna desto mer kan redaktionen förbereda innan slutspurten.
Tony Nu är det ganska exakt en vecka till deadline för Ciklidbladet 3! Det är upp till alla medlemmar i föreningen att se till att det blir något vettigt av det hela, så sitter ni där i ösregnet och beklagar er så se till att skriva ihop en artikel istället!
cfakvarielagret Hej antar att hela styrelsen är redaktör nu och ingen vill sadla manteln jag vet inte om det är rätt men kan man inte göra en arbetsgrupp som är ansvarig borde inte vara så arbetsbetungande ha det bra Christer
Tony Christer, exakt sådär är det. Jag har huvudansvaret att sätta samman materialet, men det kräver fortfarande artiklar från medlemmarna för att det skall bli något att sätta ihop.
LN Hej Tony. Sände precis kompletterande bilder till min andra av tre nyinsända artiklar. Ligg på i årstidstrådarna där finns massor av uppslag till artiklar, men ja tror att många personer där liksom inte kommer till skott att börja skriva:)
Micke När tror ni att cb3 kommer ut i brevlådorna hos oss dödliga ? Den preliminära utgivningsplanen finns här: http://213.180.95.58/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=96&Itemid=41
ChristianAlfredsson Det finns ett färdigt nummer av CB. Det ska korrekturläsas och sedan skickas till tryck. Det finns reservation för att det kan bli något försenat, lite beroende på hur mycket tryckeriet har att göra.