Tony kaj.pHar iofs lagt denna på något annat forum. Men ni som inte vet kan ju gissa.:) Fladdermöss :)
PatrikMalmo Inte likt mig att missa, men när jag klurade med detta fotot så blev det ju nästan... naket på något vis. ;)
Mikael-W kaj.pHar iofs lagt denna på något annat forum. Men ni som inte vet kan ju gissa.:) Torkade fladdermöss?
Tony PatrikMalmoInte likt mig att missa, men när jag klurade med detta fotot så blev det ju nästan... naket på något vis. ;) Huää, läskig bild. Ser ut som något som sitter på en gammel :D
Falkoping-Andreas PatrikMalmoInte likt mig att missa, men när jag klurade med detta fotot så blev det ju nästan... naket på något vis. ;) Jag tror det är någon slags frukt... typ physalis kanske?
PatrikMalmo Falköping AndreasJag tror det är någon slags frukt... typ physalis kanske? Frukt ligger rätt bra till, fast den är inte ätlig... det är en öppen frökapsel av Amaryllis!! ;)
Falkoping-Andreas PatrikMalmoFrukt ligger rätt bra till, fast den är inte ätlig... det är en öppen frökapsel av Amaryllis!! ;) ahh haha den var redigt svår o se..... Klart grymmes häftig.
Kalle-Maja TonyMaskros? Vad duktig du är Tony! Jag tyckte inte det blev ett dugg lättare för att det blev flera sånna dära.
Tony Kalle-MajaVad duktig du är Tony! Jag tyckte inte det blev ett dugg lättare för att det blev flera sånna dära. One lucky shot som de säger i staterna ;)