Perikles Jag tänkte lägga upp ett par bilder men jag kommer inte ihåg hur man ska göra för att få dom stora å fina. Det var någon inställning som behövde göras. Vad var det?
deelay Du menar väl små(och fina)? dom ska vara på 500pixlar max och väga max 100kb har jag för mig. Är dom mindre än så ut från kameran lär den inte vara från detta århundradet...
Laesk Christian AlfredssonJag röstar på att vi får möjlighet till större bilder i forumet! Ja minst 700pixlar i bredd vore mer rättvisande
deelay LaeskJa minst 700pixlar i bredd vore mer rättvisande 700 är nog det sämsta alternativet just nu för mig iaf, antingen 600 som på ciklider eller 800 som det är på många andra ställen så slipper man sitta o cutta bilderna i alla möjliga storlekar =)
deelay LaeskFöööörlåååååt så hiiiimla mkt dåå! :) Du är förlåten =) Micke Är det inte snyggare om bilderna har samma size?
ChristianAlfredsson Underbart att kunna ha samma åsikt som dig Micke när det gäller en fotopryl. Röstar på samma. Det är ju enbart kb som kostar pengar.
Micke deelay Micke Är det inte snyggare om bilderna har samma size? Man kan ställa in maxstorlek som visas i forumet, större bilder förminskas automatiskt och orginalstorleken länkas. Både Zoopet och Ciklider.se har det så.
blackened MickeMan kan ställa in maxstorlek som visas i forumet, större bilder förminskas automatiskt och orginalstorleken länkas. Bra idé! :)