Pejan Kanske ett nosensinlägg, men ville ändå dela min känsla med några andra. Rubriken "Tummen Upp!" syfter på debattklimatet på detta forum. Visst feltramp har skett, kan hända den bästa då pekfingrarna slinter på knapparna. Överlag tycker jag dock att det är ruskigt bra balans i detta forum, i de flesta fall sakliga inlägg och sällan det spårar ur. Hänger väl inte på så många andra forum kanske, men det jag sett går inte att jämföra med detta. Summa sumarum (för de som inte orkar eller vill läsa hela texten) Tummen upp för ALLA forumanvändare. Hälsar Peter
StefanL Ett bevis på att jag varit frånvarande från forumet alldeles för länge...*muuuuaaah!*:D Skämt åsido...kul att det är trevlig ton och det är aldrig fel att understryka det.
Wilhelm MalaweEtt bevis på att jag varit frånvarande från forumet alldeles för länge...*muuuuaaah!*:D :) Jag har mitt gula kort redo ifall det skulle behövas nån mer gåg! :D
Tony Mycket ligger nog i att de flesta på forumet lärt sig att man inte behöver vara mindre trevlig framför tangentbordet än i verkliga livet :)
wracker Wilhem, hojta när du dragit det gula en gång. så rycker jag in med det röda. mohaha :D nä men jag håller med att det blivit trevligare, är väl vårkänslorna som tagit sig in i vissa :D man blir ju gladare när det är finare väder
StefanL Va? Får jag varningar trots att jag knappt gjort eller sagt nött...hahaha...jag är ju en snäll gosse...även här...iallafall nuförtiden..hrm..öh..;)
tezz TonyMycket ligger nog i att de flesta på forumet lärt sig att man inte behöver vara mindre trevlig framför tangentbordet än i verkliga livet :) För mig är det tvärt om :P
Alexander-Ylipaa tezzFör mig är det tvärt om :P Du är mer trevlig framför tangentbordet men otrevlig i verkliga livet? ;)
tezz Alexander YlipääDu är mer trevlig framför tangentbordet men otrevlig i verkliga livet? ;)Mindre otrevlig framför tangentbordet än i verkliga livet inte trevlig ;)
Tony tezzMindre otrevlig framför tangentbordet än i verkliga livet inte trevlig ;) Oj, jag tänker högt för mig själv men låter bli att skriva :D
molnlycke-ciklidodling TonyOj, jag tänker högt för mig själv men låter bli att skriva :D ja trassla inte in dig nu tony, det kan bli konsekvenser av det:) malawijanne
tezz mölnlycke ciklidodlingja trassla inte in dig nu tony, det kan bli konsekvenser av det:) malawijanneNej det är roligare att tjabba med dej han kan ju bara gå in och radera allt så det blir ju omöjligt att få sista ordet;)
molnlycke-ciklidodling tezzNej det är roligare att tjabba med dej han kan ju bara gå in och radera allt så det blir ju omöjligt att få sista ordet;) ja det bor nog en revoltionär i varje människa:) malawijanne
Pejan Har de senaste dagarna surfat runt och läst nya inlägg och min tes, med rubriken "tummen upp" håller. Vet inte hur många som skriver i detta forum, men med tanke på att det är cirka 1300 medlemmar och ett för mig okänt antal användare, så måste jag säga att debattklimatet är ruskigt bra. Ett suveränt forum som för mig funkar både som informationskälla och nöje. Hälsar Peter