RobinJag kollade upp de vanligaste svordomarna jag kan och hur många gånger jag sagt dessa på forumet.. sen 2003.
jävla - 5 gånger
fan - 0 gånger
helvete - 2 gånger
skit - 16 gånger (merparten handlar om smuts i filter mm. och ersättningsord istället för "jätte".)
Verkar vara en ganska städad kille jag. :D
Kolla den statistiken mot mig Robin...
Hur som helst så är det så att forumet har nätikett uppsatt och då ska man följa dem även om det kan tyckas vara småaktigt för gemene man. Jag ogillar svordomar och tycker att det är bra med nätikett, men vet att en del känslouttryck och dialektspecialiteter har en del svordomar i sig som det är svårt att bli av med.
Gränsen är satt av forumets nätikett så det är bara att rätta sig efter den annars blir det snart svordomar i vart och vartannat inlägg. Du som moderator ska föregå med gott exempel, så är det bara. ;)
Sedan kan man som sagt tycka vad man vill om hur viktigt det är att tjata om ett "jäkla" eller ett "helvete". Personligen så tycker jag inte det är speciellt mycket att bråka om, men jag ställer mig ändå bakom nätikett då forumet blir trevligare så...speciellt för de yngre besökarna, men även för andra delar av forumets användare som kanske har religiösa värderingar.