Bright_BlueSnacka om att göra en höna av en fjäder. Finns det inte lite mer värdsliga problem man skulle kunna engagera sig i. Tycker det är en bra balansgång i det här forumet och ska man vara konsekvent så tycker jag att du Janne ska läsa alla regler varje gång innan du skriver ett inlägg. Är det okej och sprida dålig stämning på ett forum då?
Mvh/ Joel
ja nu öppnade jag tråden för att jag tycker att man inte ska ha med svordomar i trådarna, och samtidigt så tycker jag att forumsvärdarna ska föregå med gott exempel.
det tycker jag inte är fel.
sedan vet jag att jag inte är den bästa på att hålla mig till forumsreglerna, men å andra sidan sett så är det upp till forumsvärden att ta bort mina inlägg, den makten har inte jag.
och joel gå inte på mig att jag är dålig på att hålla mig till reglerna.
du ska väl inte tro att du är bättre till att hålla dig till reglerna.
sedan till en annan sak som har hänt mig på forumet, jag satt säkert i 2 timmar tog kort, förminskade korten, skrev annonser, det var säkert 10 st.
sedan dan efter så har någon modererat på annonsen 23.30 på natten. ingen förklaring på mailen varför.
sedan mailade jag robin och undrade varför, fick till svar att det står forumsreglerna att om man har företag så måste man annonsera under företag.
i det läget så var det väldigt vikltigt med forumsregler, men sedan i nästa läge så var det inte så vikltigt. det var det jag menade att forumsvärdarna måste hålla en rak linje.
och en sak som väl är lika viktig i detta sammanhanget, det är att jag hade mailat till robins föregångare om det var okej att jag satte in annonser under privat, men jag fick inget svar.