Joakim-Draktoft Så går vi snart in i juni, och många undrar säkert vad som händer med utvecklingen av hemsidan. Kan glädje er med att det gått frammåt, även om det har tagit sin lilla tid. Inom kort öppnas den nya servern och ett nytt utseende på Ciklid.se. Måldatum är andra delen av juni. Så börja nedräkningen.....
StefanL Kul Jocke! Ska bli spännande att se vad som händer...jag har inte en aning då jag inte följt diskussioner runt det hela.
wracker kul :) blev lite orolig, trodde det va nån ny negativ arguments tråd när jag såg rubriken. nu blir man ju lite nyfiken :)
Kalle-El Kanske lite farligt att starta en tråd som denna då det finns en hel del individer härinne som kan bli väldigt otåliga om det blir föresningar. *ler* Oavsett vilket är det alltid kul med lite nyheter...
ChristianAlfredsson Jag tycker ni ska anordna "cichlidhack". 1 gång om året så träffas NCS medlemmar för att uppdatera sidan. Någon samordnar allt som ska göras och man kör hårt en helg. På hösten kanske...
Sacrium Alla har behov av dödsmetalsvart. Folk vet bara inte om det än ;) För övrigt ser layouten riktigt schysst ut. Good work!
Joakim-Draktoft I mina ögon så representerar den svarta färgen synth musikaliskt, men det är ju en smaksak av val av musikstil :D ;) I vilket fall som helst är det helgens teaser så att ni ser hur färdigt det ändå börjar bli :D
Tony MickeDödsmetallsvart ;) Näe då, den är inte så dödsmetallsvart som jag planerade från början. Nu är den ju mer ACDC-svart eller kanske Saxon-svart :D
Micke TonySaxon-svart :D Kanon, då är jag med :D, skulle man inte kunna lägga in ett alternativt rasta-tema så kan man själv välja :P
Tony MickeKanon, då är jag med :D, skulle man inte kunna lägga in ett alternativt rasta-tema så kan man själv välja :P Jag gjorde ett rasta-tema, men det blev så rökigt att det blev svårläst ;)