Tony Tackar och bockar :) Hon simmar så fint där hemma bland lite skeva goldenyngel som hon kan smaka på när andan faller på :D
Tony wrackergrattis fan :) härligt med ledigt dagen efter också antarjag ? :) Det hade vart mer värt när man var yngre ;)
Matz-Karlsn Grattis Tone! Hoppas att du får en trevlig födelsedag och några SA-ciklider i present HEHEHE!
PatrikMalmo Ett försenat trefaldigt hurra från Skåne - i efterhand dedikerar jag ölen jag drack igår till din ära!! ;) Hilsen, P
Tony Tack alla :) Det blev en ganska behaglig födelsedag. Några Caoli Ila, några pilsner, en proppfull Weber och sovdags vid 12-snåret. Utvilad och fräsch idag med andra ord :)
Micke TonyUtvilad och fräsch idag med andra ord :) Ja det är sånt man lär sig med åren ;) Grattis i efterskott!
deathdealer Miljoner grattis din lille blöjrockare!!!! Sorry att detta kom sent - men med din höga ålder, så vacklar väl minnet, så du märker säkert ingen skillnad!!!! DD
Wilhelm massor av grattis från mig med, så här i efterskott och håller nog med vad deathdealer skriver.