imported
Hej!
Ja det är ingen musiktråd jag öppnar utan lite info under övrigt.Har försökt och få tag på medlemmar i Ciklidstyrelsen för och fråga dom dock utan resultat,nåja skriver här lite info!
Konsert på Maestroskolan i Nacka Alphyddevägen 4 till förmån för In:) ternat nr 4 i Moskva!
Medverk:Pepe och Maria,Ann-Mari Lahti violoncell,Magnus Kinnman Piano,samt Maria Walden som berättar om TBU (Tretjaks barnhemsutbyte)
Inträde:70 kr som också är en lott,Cafe med tilltugg,
Alla Välkommna!Tid:1400
Joakim-Draktoft
Vilket datum sker denna aktivitet? Det enda som framgår är tidpunkten och vart.
Hoppas att många kommer och att det blir trevligt !!
ozric
E stagediving tillåtet?? ^o ;)
Tony
Är det allmänna konserttips?
Megakonsert nummer ett för sommaren:
www.metaltown.se <-- Slayer, Mastodon, Machine head för att nämna några! :)
imported
Hej!
Hej!
Tid:lördag 9/6 kl:1400 på Maestromusikskola,plats.Alphyddevägen 4 i Nacka,
Till Tony,det blir storslagen musik av bla Grieg, Rachmaninonv,Fauree,Saint-Saens, och Bach om du undrar,Mvh Ann-Mari
Min vän Maria kommer och berätta om TBU jag nyss nämt hon har träffat den före detta sovjetiske målvakten Vladislav tretjak
Sacrium
TonyÄr det allmänna konserttips?
Megakonsert nummer ett för sommaren:
www.metaltown.se <-- Slayer, Mastodon, Machine head för att nämna några! :)
Fy fan, dra inte upp det. Jobbar den helgen och missar Slayer igen!!
Tony
SacriumFy fan, dra inte upp det. Jobbar den helgen och missar Slayer igen!!
Hah, endast eget dödsfall är giltigt skäl att missa detta :D
Tony
annmari
Till Tony,det blir storslagen musik av bla Grieg, Rachmaninonv,Fauree,Saint-Saens, och Bach om du undrar,Mvh Ann-Mari
Ja, det är ju inte fy skam måste jag hålla med om!
imported
Hej!
Hej!
Tony jag har spelat cello i 35 år ett härligt instrumnet jag älskar dom klassiska mästarna,jo jag ska eventuellt vara med i Stockholms symfoniorkester i höst vi ska bla göra Tjajkovskis symfoni nr 5 i F-moll,Mvh Ann-Mari
Tony
Nåväl, klassiskt är väl helt okej som omväxling, men att fastna i gammal skåpmat och inte leta nytt vore döden för mig. Musik måste utvecklas.
imported
Hej!
Hej!
Tony den klassiska musiken är oerhört mångfasseterad och allsidig är man utövande musiker som jag så ser man hur oändlig:) t man kan utvecklas just genom klassisk musik,bor du i Stockhom kom vetja på konserten,Mvh Ann-Mari
Sacrium
TonyHah, endast eget dödsfall är giltigt skäl att missa detta :D
Har en känsla av att semester eller väldigt plötslig huvudvärk kommer att ske den dagen.
imported
Hej!
Hej!
Konserten gick bra kan säga att en skivproducent satt och lyssnade han har nu engagerat mig i höst som studiomusiker ska var med och spela på en platta i höst,Mvh Ann-Mari
malawijanne
annmariHej!
Konserten gick bra kan säga att en skivproducent satt och lyssnade han har nu engagerat mig i höst som studiomusiker ska var med och spela på en platta i höst,Mvh Ann-Mari
Är violinist själv och undrar vems platta du ska spela på?Malawijannes fru Qristina
imported
Hej!
Hej!
Några kollegor till mig har just gett ut en skiva och den innehåller instrumentalmusik och sång med en otroligt skicklig gitarrist med dom vill få med mig på nästa produktion,jag får rätt fria tyglar får improvisera på min cello inom vissa ramar inspelningen sker i en studio i Stockholm,det är kul och spela musik där mna inte hela tiden är notbunden jag komemr givetvist och arra själv min cellostämma,Mvh Ann-Mari:)
Leopoldi
malawijannevems platta du ska spela på?Malawijannes fru Qristina
...
imported
Hej!
Hej!
Ja imorgon lämnar jag en bunt noter till en kollega dags och repa igen denna gång 1 Juli kyrkokonsert,Mvh Ann-Mari:)
imported
Hej!
Hej!
Härligt och spela i värmen splear flera tim varje dag mne det gör jag jämt i och för sig,spelningen i kyrkan gick bra,nu vänta:)r nästa konsert i Tartu i Estland,Mvh Ann-Mari
imported
Hej!
Hej!
Jag har en dröm och spela i Ryssland någon gång kanske finns en chans i höst,Mvh Ann-Mari:)
imported
Hej!
Hej!
Tala om och vara känd i Estland,Estnisk media går nu mycket bra reklam för min konsert den 10 Augusti i Tartu,Mvh Ann-Mari