tezz Här är en lista på de butiker som jag tycker är bra, och det tycker jag för att de lämnar rabatt till NCS medlemmar :). Danmark Gistrup MALAWICARSTEN Hadsten AKVANET Köpenhamn V. PLANTEIMPORTEN Vallensbæk Strand, Köpenhamn CICHLIDECENTRET Norge Stokke KRIZOO DYRESENTER Sverige Borås BORÅS ZOOLOGISKA Bromma, Stockholm AKVARIELAGRET Falköping DJURSHOPEN Filipstad AKVARIETEKNIK Göteborg TROP AKVARIEFISKIMPORTEN GUBBERO ZOO Härnösand RAMBITEN ZOO Jönköping AQUA LIFE DJURMAGASINET Kalmar GULDFISKEN Karlskoga THOMAS ZOOLOGISKA Karlstad-Skoghall AKVARIE INTERIÖR Kållekärr MM CIKLIDIMPORT Landskrona OJZOO Lerum CIKLIDHUSET Lidköping ZOO FRITID Mjölby MJÖLBY ZOO & CIKLIDSHOP Nol NOLS CIKLIDHOBBY Norrköping AKVARIEVALVET AQUARIUM AFRICA AB Ronneby AKVARIUM RONNEBY SALA AQUATROPIC I SALA Staffanstorp STAFFANSTORP FISKIMPORT - ZOOSAKER Stoby STOBY AKVARIEAFFÄR Sundbyberg, Stockholm AKVARIELEASING Butiksförsäljning Södra Sandby SANDBY CIKLIDHOBBY Tomelilla ZOOLOGISK HOBBY CIKLIDSHOPEN Torslanda TORSLANDA ZOO Tvååker DISKUS VARBERG Uppsala AKVARIE-HOBBY Vingåker PWSS Västerås ROYAL ZOO Växjö HÅVMÄSTARNA Åhus LINKAN Ängelholm EXOTIC ZOO Örebro AKVARIEKÄLLAREN BRAZOOGuldfisken kalmar lämnar ingen rabbat och anledningen till det är att folk beställer på nätet den upplysningen fick jag
Micke Guldfisken kalmar lämnar ingen rabbat och anledningen till det är att folk beställer på nätet den upplysningen fick jag Meddela det till rabattaffar@ciklid.se så att listan kan uppdateras.
classe ja jag gillar den tre av den affäre så klart är nol ciklidhobby hos kent, herkules zoo och borås zooliska av miicke.e.. är bra där malawiciklider fiskar där.. o kanske ni känner inte till skene ciklidhobby jimmy o den finns där så jag brukar handla där oxåå.. för bra till malawiciklider..ja om jag köp tillbehör så åka ibland oxåå i lutino zoo där i kinna där är bra oxåå men inte lämplig malawiciklider o ciklider fiskar så mkt där..
imported Hej! Hej! Jag var i kontakt med Zoomässan i Kungsbacka idag och gick upp på deras hemsida,vilken otroligt butik alltså har nästan:) lust och flytta dit,dom har minst 20 olika arter av Apistogramma,diskus av alla det slag både VF och odlat,samt diskuslekpar från Stendker,Mvh Ann-Mari
johho Hej! dom har minst 20 olika arter av Apistogramma,diskus av alla det slag både VF och odlat,samt diskuslekpar från Stendker,Mvh Ann-Mari Det verkar nästan som att ska det bara en bra affär för dig krävs det att de har discus. Det är lite roligt :) Men håller med dig. Zoomässan är fint.
imported Hej! Hej! Ja du Tjoho eller var det johho,visst är det så att jag gillar att dom har diskus är diskusakvarist själv så kommer mna förbi där så lär mna köpa en del av dom,fast jag har så många redan ska snart odla också,Mvh Ann-Mari:)
classe Hej! Ja du Tjoho eller var det johho,visst är det så att jag gillar att dom har diskus är diskusakvarist själv så kommer mna förbi där så lär mna köpa en del av dom,fast jag har så många redan ska snart odla också,Mvh Ann-Mari:) jaa jag vet den i kungsbacka zoomässan har fina där diskus och ¨dvärgciklider där affäre.. men inte bra mkt malawiciklider där tycker jag smaksak.. men det är bra affäre där så klart kungsbacka zoo mässan där är han heter hans som han är duktigt på många odling sin fiskar där själv egna..
palleh Meddela det till rabattaffar@ciklid.se så att listan kan uppdateras. Jag fick rabbat på guldfisken senast jag va där:)
tezz Jag fick rabbat på guldfisken senast jag va där:) Konstigt till mig sa dom att dom inte gav rabbat redan för 1,5år sedan Det är möjligt vis inte personlig rabbat
Jarnis Hej! Tänkte höra mig för vad ni anser om vilkqa butiker som är bra och mindre bra?Själv tycker jag Lagret och Leasing tillhör toppbutikerna,men däremot när man går in på Djurmagasinet blir man inte speciellt förvånad över deras okompetens när det gäller diskus.En bra butik har välutbildad personal samt INTE hund och kattsaker.Dom butiker jag känner till i Stockholm som är bra är dom ovan nämda samt också Globefish.Kansk:)e andra har andra erfarenheter.Mvh Ann-Mari Djurmagazinet (4 Tassar) i Linköping har ett diskuspar som lekt i butiken, allt tack vare den kompetenta personalen. Och dom har hund och kattprylar ;) Och NEJ, jag jobbar inte där :)
palleh Konstigt till mig sa dom att dom inte gav rabbat redan för 1,5år sedan Det är möjligt vis inte personlig rabbat Det tror ja inte...jag bara visade kortet å fick rabatt och det va en månad sen kanske.
Matz-Karlsn Jag måste säga att jag håller med Annmari om att Zoomässan är något alldeles extra. Framförallt på SA-sidan. Sedan att de sammanlagt har cirka tusen arter i lager totalt gör ju inte saken sämre. Jag var där i April och fick et mycket vänligt bemötande och den killen som hjälpte mig i mina inköp gav ett mycket kunnigt intryck. Så där kommer jag att handla fler gånger.
Johnny_1 Jylland, Ålborg Var uppe i Jylland för ett tag sen och jag kan varmt rekommendera Malawicarsten! Bra butik och sen är han rätt kunnig med. Besökte även Styr på Dyr,,(Gissels nya) men där var inte som innan,,men är man däruppe ändå är den värd ett besök,,fanns rätt många baljor och ett brett sortiment, men lite mindre Malawi jämfört mot den gamla.