Wilhelm Du ska inte skänka den någånstans då? Till nått stort akvarie. Det saknas en stor fin mal i anacondaträsket på Universeum. Jodå, jag har redan lovat bort "Felix" när han har växt ur mitt akvarium. Men det blir Stockholm istället för Göteborg.
imported Jodå, jag har redan lovat bort "Felix" när han har växt ur mitt akvarium. Men det blir Stockholm istället för Göteborg. Intressant mal den där Felix...:) När har han vuxit ur ditt kar då?:S Mvh/Andreas.
Laesk Här kommer lite bilder från idag. Neolamprologus similis Puntius ticto Hypancistrus sp. (L333) Fula firrar, men snyggt fotat :)
Wilhelm A Intressant mal den där Felix...:) När har han vuxit ur ditt kar då?:S Mvh/Andreas. Det beror på hur ofta jag flyttar honom till större kar.
imported Skaffat ny leksak så nu är det kul att fota igen :) Bild 1: Copadicromis borleyi Kandango Bild 2: Stilstudie D. compressiceps Bild 3: Två compressicepshonor som muckar lite Bild 4: Haplochromis sp. flameback Bild 5: Natalciklid
imported Forts. med bilder Bild 1: Natalciklid Bild 2: Nimbochromis polystigma Bild 3: Royal pleco Bild 4: Okänd tangayika som jag inte lyckas identifiera Bild 5: Uaru
imported endymion Va är de för leksak du skaffat? Det blev en Nikon D40, det får räcka åt mig. Funderade på en Canon Eos 400D också men så fick priset och att Nikon passade mina händer bättre avgöra.
wicked1 Det blev en Nikon D40, det får räcka åt mig. Funderade på en Canon Eos 400D också men så fick priset och att Nikon passade mina händer bättre avgöra. vad körde du för inställning när du tog dom korten?
specmats Forts. med bilder Bild 1: Natalciklid Bild 2: Nimbochromis polystigma Bild 3: Royal pleco Bild 4: Okänd tangayika som jag inte lyckas identifiera Bild 5: Uaru -En Telmatochromis,troligtvis Dhonti http://www.ohiexchange.com/armke/images/telmatochromis_dhonti.jpg
imported -En Telmatochromis,troligtvis Dhonti http://www.ohiexchange.com/armke/images/telmatochromis_dhonti.jpg Är du säker på att det är en telmatochromis så kan det bara vara Dhonti med tanke på storleken.
Laesk Det blev en Nikon D40, det får räcka åt mig. Funderade på en Canon Eos 400D också men så fick priset och att Nikon passade mina händer bättre avgöra. Hehe ok :) välkommen till systemkameraklubben iaf!
imported Fotade lite nyerereilek idag närmre bestämt Pundamilia nyererei "Ruti island" Observera äggen på bild 3 och 4 på bild 5 kommer en halvvuxen hane och lägger sig i leken.
imported Lite mer bilder Bild 1: Ancistrus Bild 2: Chokladciklidhona VF Bild 3: Haplochromis sp. ruby green som vänder om
specmats Är du säker på att det är en telmatochromis så kan det bara vara Dhonti med tanke på storleken. ja är så säker man kan bli av att se En bild, snygg art