deelay Testade lite med Robins blixt idag... det va ett himla jagande med den för att den skulle komma hyffsat rätt, här är som blev ganska ok. 1. Lethrinops cf. albus Kande Island "Bluefin" 2. L. fuelleborni OB "katale"
PsyM Alexander Ylipää;696013Gudars så snyggt kar Psym! Härliga växter och fiskar. Marineglo i hörnet? Tackar Alex! Jepp där sitter ett marine-glo i höger hörn.
PsyM Det där karet var helsnyggt! Grattis PsyM! Tackar Malawe! Känner att jag äntligen hittat en en inredning jag är nöjd med. Det har inte varit helt lätt att hitta stenar som matchar bakgrund och moduler..
jimmyA Tack, jepp det är en hane snygg lutt :) nu är det dags att ni får in lite rovfiskar på tråden :D Datnioides microlepis p.endlicheri och p.oratipinnis Lepisosteus platyrhincus (tror jag är inte riktig säker :) ) Cichla monoculus
Matz-Karlsn En liten bild på min Aequidensdiademahanne i lekdräkt. En liten snygging om jag får säga det själv.
jimmyA Vilka otroligt tuffa fiskar :) jovisst är dom, man blir inte annat än kär i dom :) Tack lutt, men så mycket större är dom väl inte *-) här är en channa micropeltes
deelay En bild på malawijannes hongi simmandes i powerglo, dom har nu fått vanligt standardfoder och färgerna sitter i ordentligt utan extra mycket astaxanthin.
Xork Semester, mulet, nytt objektiv och Champsochromis spilorhynchus i lektagen. Blev en helt ok dag endå...
Xork Coola bilder Xork, jag gillar verkligen den där fisken. Tackar, jo det är en riktigt trevlig fisk. Bland favoriterna i lokalen..
Tony Semester, mulet, nytt objektiv och Champsochromis spilorhynchus i lektagen. Blev en helt ok dag endå... Ah! Mina bebisar tar sig ser jag :D