drd Nä iofs du har lite rätt i att det inte behöver va 100 % skärpa på snoken i detta fallet eller alla för den delen heller men jag tänkte att va fasen, jag tar ett bättre med skönare färger till januariracet :) Tack för possitiva kommentarer annars ;)
Bjorn Lite nya bilder på fiskarna.. Måste nog skaffa lite nya fiskar snart, det blir ju samma motiv på ALLT =) Mvh Björn
Wilhelm Nåra shots från förrgår. 1 Vanligt scalaryngel (F2) 2 sk Perualtum 3 Natalciklid, Oreochromis mossambicus 4 upp o ner vändmal 5 snigelkärlek.
Wilhelm 1:a advent är kattens dag och Linköpings kattklubb visade upp ett gäng katter på Fyra tassar och jag passade på att fota några redigt snygga firrar som simmar omkring i burkarna. En del namn kommer jag inte på så här i natten. 1 pepilio sunflower 2 hmm 3 nigripinnisar 4 nåt blått 5 nån malawi
imported Nåra shots från förrgår. 3 nåt tilapiaaktigt (vet inte latin namnet) Ser ut som Natalciklid eller Oreochromis mossambicus som den heter på latin
jonre723 Dom ser nästan ut som viltfångade exemplar. Förutom att den ena har väääldigt många ränder. Sjukt snygg sunflower Wille!! ;)
Wilhelm Sjukt snygg sunflower Wille!! ;) Ja, springer hästarna åt rätt håll och så som jag vill, köper jag alla jag såg i affären! :)
Wilhelm Måste bara tråka ut er med mer bilder på mina firrar. Är just inne i ett fotostimm, och övning ger färdighet, som det påstås! *-) 1 boopshannen 2 samma 3 och 4 ventralishannen Och de två går inte i samma kar.
Wilhelm Och så en kongotetra. De är så snygga och är snyggast i stort stim och ett stort akvarium. Den bilden har jag inte gjort nåt med. Skulle gärna vilja veta varför det blev så.*-)
cichlids4fun Ja, springer hästarna åt rätt håll och så som jag vill, köper jag alla jag såg i affären! :) Tja. wille. vad kostade firrarna styck då och hur många fanns det? :D
Wilhelm Minns inte riktigt, men det var ett antal hundringar per styck. Sen var det kanske ett tiotal kvar, precis lagom för en snygg grupp.
cichlids4fun Minns inte riktigt, men det var ett antal hundringar per styck. Sen var det kanske ett tiotal kvar, precis lagom för en snygg grupp. nu blir man ju sugen på en tripp till Linköping.........;) vilken varinat var det tro? eller måste jag ringa dit, könsfördelning?