Molin Jag med! har en silver arrowana på 60-70 cm, men den är ännu läckrare!! Letar även större akvarium till han, ska ta lite nya bilder i helgen som jag kan lägga ut8)8)
Bjorn Hej! Fick hem den första laddningen fisk till nya butiken idag. Det tog ett par timmar att packa upp, men fint blev det! :D 1. Leveransen har kommit, tror det var 26st lådor med fisk. 2. All fisk måste identifieras för att kunna läggas i rätt kar. 3. Nu har nog de flesta påsarna kommit rätt. 4. En del av akvarieställningen, full med fisk! (1500st neontetror i nedre karet) 5. Växter som inte fick plats i växtkaret får bo i duschen sålänge... Mvh Björn
Bjorn Får man svara på det utan att det räknas som reklam? :I (Butiken ligger i Göteborg och öppnar i slutet av månaden)
Tony BjöFår man svara på det utan att det räknas som reklam? :I (Butiken ligger i Göteborg och öppnar i slutet av månaden) Det var som rackarns! Ciklidinriktning eller vanlig blandsörja?
wicked1 BjöFår man svara på det utan att det räknas som reklam? :I (Butiken ligger i Göteborg och öppnar i slutet av månaden) hur många akvarier är det sammanlagt? ska bli kul å besöka sen när det öppnar.
Bjorn Njäe, ciklidinriktning är väl att ta i. Men visst kommer det att finnas en del ciklider i butiken. Ställningen består av ca 60st kar, i olika storlekar. Hela butiken ligger på ca 700kvm och omfattar mer eller mindre allt man kan behöva till sina husdjur. Ja, Robin, vad gör man inte för flickvännen (och jobbet)? =) (fast jag kommer aldrig bli göteborgare...) Mvh Björn
Robin BjöJa, Robin, vad gör man inte för flickvännen (och jobbet)? =) (fast jag kommer aldrig bli göteborgare...) Mvh Björn Jag kommer aldrig bli en stockholmare. ;)
Bjorn Nej Alex, vi blir inte kollegor. Butiken är en Grizzlybutik, den 4:e i ordningen. Jag hoppas vi kan vara vänner ändå, fast vi är konkurrenter... :P Mvh Björn
ICC Det var som fan, jag som fick upp hoppet om en vettigt inriktad butik i skåne ;) Grattis DRD... på födelsedagen alltså.
ChristianAlfredsson Letrhinops sp. "yellow collar" Flyttade in ett 20-tal i karet. De kommer verkligen till sin rätt när det är ett stim.
Tony Christian Letrhinops sp. "yellow collar" Flyttade in ett 20-tal i karet. De kommer verkligen till sin rätt när det är ett stim. Gott att se! De lär färga betydligt bättre än dina vuxna skulle jag tro.
ChristianAlfredsson Jag tror de gillar att gå i en större grupp. Mina vuxnar blåser på som bara den. Ljuvligt silvriga...
Robin Christian Letrhinops sp. "yellow collar" Flyttade in ett 20-tal i karet. De kommer verkligen till sin rätt när det är ett stim. Fått ordning på den magiska armen ännu?
drd Diskuslek på G kanske....stått och putsat lite till och från nu sista timmen, synd bara lyset slockna nyss ;)