mAuse Har inte färdigställt orginalet större än så här http://www.malawifreaks.se/forum/index.php?topic=17.30
classe 'mSå här ser mitt 720 ut för tillfället. Alldeles för många tillfälligt inneboende. ja den är mkt fint din akvarum på bild den..
mAuse Tackar, men som sagt det är många arter jag inte vill ha i karet. Dom får husera i lokalen senare. Bl.a kadangoo o m.big blotch, northern blue och ev. moorii lr rostratus. Får se...
Johan-F 'mSå här ser mitt 720 ut för tillfället. Alldeles för många tillfälligt inneboende. Riktigt snyggt! Vad är det för sten som ser lite vass ut, lavasten?
mAuse ;) Fastnat lite i rören i lokalen vette ### hur vi ska göra där riktigt... Får se... Ska prova o böja lite 25mm på semestern. För det är det som är kvar, plus några täckglas.
deelay Doppa dom i kokande vatten o kör i en fjäder och böj dom runt något runt föremål på ca 10cm i diameter... kan väl inte vara så svårt, sätt fart nu mannen så du blir klar någon gång annars kommer du ledsna innan det e klart =)
mAuse Hehe! Sant! Det har dragit ut på det en del... Men men, det är ju alltid vinterhalvåret som är roligaste tiden med akvarie hobbyn! Å då bör lokalen vara klar annars får du banne mig komma ner o hjälpa till! :)