Joakim-Draktoft Denna tråd används till blandat foto som inte är fisk eller akvrierelaterat. Avsikten är att visa upp bra bilder oavsett kategori för att kunna få konstruktiv kritik på. Övriga bilder - ej fisk och akvarierelaterat foto - del 1 finns här: http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=54524
cikliden_90 Har äntligen köpt min första d-slr kamera: en Canon eos 350D :D Lägger upp en skärgårds bild som jag tog tidigare idag..
cikliden_90 Laesk... tackar :) nice trutbild. önskar att man hade teleobjektiv till nya kameran nu :P Får utnyttja dem 8mp istället.
mAuse Äntligen, har tonat rutorna på bilen i 2 dagar med biltemas film. Det var en utmaning. Men jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet trots en massa strul!
Tony 'mÄntligen, har tonat rutorna på bilen i 2 dagar med biltemas film. Det var en utmaning. Men jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet trots en massa strul! Passande nummerplåt? :D
Zaphi Tåg och tunlar har ju alltid använts som symboler i filmer för slut, början, kärlek, sex etc... Här har ni en variant i en tunnel ni får tolka hur ni vill ;) För övrigt är detta Flåmsbanan i Norge, vid Sognefjorden... Mycket trevlig åktur! Som vanligt fotograferar jag inte det man skall utan bara konstiga saker vid sidan om som inte direkt visar Norges underbara fjordar *rofl*
Zaphi Har du varit på valsafin då? Var i Flåm förra året, jättevacker natur! Nja, jag har varit på valsafari i Kanada och Nya Zeeland så jag hoppa det denna gången... Valsafari är hur tufft som helst annars...
jimmyA den här tråden kan nog få vem som helst inspererad att börja fotografera :) keep it on ;) här får ni en liten blomma.