unger Upptäckte ett något större Hongi yngel i akvariet hos mina Röd Zebra OB yngel. Hongin är nästan dubbelt så stor.... Det finns i ett närliggande kar en Hongi kullmen även dessa är mindre än det yngel som finns hos Röd Zebrorna. Vad har hänt?? En mix?? Men borde då inte alla yngel vara av ungefär samma storlek?? Eller kan yngel hoppa ca en halv meter till nästa kar?? Skumt. Någon som vet??
malawialex den lilla hongin kanske har "råkat " få yngelvård av rödzebran? det kanske är därför den ligger i det karetXmas:)
Banderad En av mina Hongiungfiskar hoppade till karet bredvid för några veckor sedan. Helt plötsligt befann fisken sig i ett annat kar tillsammans med ett gäng förvånade rödzebror. /Jocke
wicked1 En av mina Hongiungfiskar hoppade till karet bredvid för några veckor sedan. Helt plötsligt befann fisken sig i ett annat kar tillsammans med ett gäng förvånade rödzebror. /Jocke haha grymt, det hade jag velat se:D
malawialex jag tror inte dom är det men i mina ögon börjar dom bli det nu när ni säger det ni säger :P