imported
Hej!
Tänkte öppna en tråd om vart NCS medlemmar åker på semester på sommaren.Sjölv åker vi till Estland 4 veckor ska se efter lägenher också fär nä:)sta sommar.NU lämnar jag ordet till er.Mvh Ann-Mari
johho
Jag var på Ios i början av sommaren när det var så där varmt. Akvariet kokade och en troffe dog. Det var så trevligt så :)
imported
Hej!
Hej!
Var ligger Ios;Mvh Ann-Mari:)
Tony
Oj, Ios väcker ju en del nostalgi :) . Jag var där varje sommar några veckor mellan 1994-2000 och en extrasväng med frugan 2002. Sedan jag skaffade familj är det Antiparos som gäller. Som Ios, men i ultrarapid ;)
Ola-Svensson
Sverige...
MagArne
Blev bara en vecka semester denna sommar.
Men men, jag tankade upp volvon och så bar det iväg till Varberg med sambon för en helg på hotell och diverse utflykter på västkusten. Tyvärr så missade vi Zoomässan i Kungsbacka då vi var där en dag. Annars en fin minisemester med strålande sol :)
Det blir säkert det årliga lisebergsbesöket denna sommar med. Ska bara vänta tills det blir lågsesong. :D
Fördelen med att jobba hela sommaren är att man kan bränna en massa pengar på akvariet utan allt för dåligt samvete :P
(Väntar på paket från tyskland)
imported
Hej!
Hej!
Finns inget bättre är och åke i Estland med bil stämmningan ja allt stämmer,sen när man åker till Narva i norra Estland så står ,man vid Narvafloden och tittar in i Ryssland,jag gillar verkligen dom här gamla byggnaderna som finns i Narva,foket där består till stor del av ryssar,hela den östeuropeiska stämmningen tilltalar mkig till 100%,Mvh Ann-Mari:)PS Den ryska stad man ser vid Narv:)afloden heter Ivan Gorod
HenrikV
Vi kommer att bila genom Sverige till "Hemtrakterna" i Norrbotten. Ett obligatoriskt havsfiskebesök på några dagar till Ofoten är planerat såklart.
Sen är man ju pappaledig också, så då åker jag och tvillingpojkarna (2,5år) till mina föräldrar som bor i Finland, medan min fru får lite "ledigt".
johho
Ios är en grekisk ö. Där finns det 2 saker att göra. Sova och supa. En helt otroligt enkelriktad partyö helt enkelt. Vill man inte dricka 100% av dagarna ska man inte åka dit. Så enkelt är det.
imported
Hej!
Hej!
Nej bevare mig väl för supandet det är inte därför jag åker på semester jag dricker ändå inget,Mvh Ann-Mari
Alexander-Ylipaa
23:e beger jag mig till Åland under Rockoff festivalen.
8)8)
Sacrium
24 augusti drar vi till Malaga i två veckor där tjejens mormor har hus. Ska bli skönt :)