Jepp...jag har varit "Villan" sedan jag var 7år..är 41år idag. Det har varit mycket sorg, men även glädjeämnen om än grymt få...det är hårt att vara Villa-supporter.;)
Liverpool blir nog grymma denna säsong. Ska kolla matchen på Canal +. Börjar kolla på West Ham - Manchester City för att sedan följa upp med Villa - Liverpool.
Jag tror att det blir 2-2 idag....Villa - Liverpool vill säga.:D
skojj att du gillar den astonvilla.. den fint laget jaa. jag såg den oxåå jag kan inte såg tv efter kl.18.10 missa för åska så¨den inte visa tv så synd om matchen den för astonvilla-liverpool.. så jag blev förvånd liverpool vinner med 2-1 den så den själv mål av astonvilla på 1-0 sen 1-1 på straff av astonvilla sen slutsista minuter av gerrared sköt 2-1 så den är ganska hårt matcher.. jag heja alltid på liverpool för följer efter i börjar vid minst jag är 8-9år till idag jag är 36år idag.. men skojj den laget.. kul såg den westham- man.city 0-2.. men jag tror mkt på man.u o chelesa skall bli toppenlag så klart.. soännade det själv om reslut.. jag egna själv på 0-1 den till liverpool.. men fel tippa.. synd för oddset..