Hur får man reda på om man kom med eller inte? Jag har betalt i de 1000:- kronor man skulle betala i förväg för någon månad sedan men inte hört ett ljud från MAF (som jag för övrigt också blivit medlem i utan att höra ett pip ifrån ;)).
Hej!
Jag ska kolla med vår kassör, men att du inte hört något beror säkerligen på att vi har sommaruppehåll i aktiviteterna juni-augusti.
Ang. resan:
Har du betalt in anmälningsavgiften för resan så är du med, än finns det några platser kvar. Hur bekräftelsen på inbetalningen för resan är tänkt ske i år vet jag inte men jag ska kolla det med vår kassör. Jag återkommer i ärendet.
Ang. medlemsskapet:
Efter att man betalat in medlemskapet får man sitt medlemskort nästa gång man kommer ner på ett möte, alternativt skickas det med post i samband med att får man vårt medlemsblad hemskickat till sig. Eftersom det inte utkommer något medlemsblad under sommarmånaderna förstår jag att du tycker att det varit tyst ifrån föreningen. Kanske kan vi förbättra våra rutiner för att ta hand om nya medlemmar. Jag ska ta upp det på nästa styrelsemöte.
Förresten, eftersom du är ny medlem och inte fått vårt föreningsblad än så kanske du inte hört om MAFs kräftskiva? Det är en årlig tradition och alltid mycket trevligt. En chans att lära känna andra glada akvarieentusiaster under trevliga former! Kräftskivan är den 25 augusti. Skicka ett PM om du vill veta mer!