Mikael-W Hej Skriv en artikel till Ciklidbladet! Deadline närmar sig och vi saknar ännu mycket material för att kunna göra ett sista välmatat nummer av Jubileumsårgången 2007. Så, snälla medlemmar, fatta pennan eller tangentbordet och berätta om era ciklider, akvarier, tekniska lösningar eller något annat kul. Utan medlemsartiklar blir det ju inget Ciklidblad, så enkelt är det.
Micke När är deadline? Det brukar vara ca 2 månader före den ska komma ut, alltså borde det vara i mitten av september.
THE-FONZ När ska CB 3 komma? eller har den redan tryckts och skickats iväg? jag saknar den i alla fall. :) //Emanuel
ChristianAlfredsson Cb3 är tryckt redan. Den är på väg till Sverige snart. Kommer troligen ut till medlemmarna i slutet av månaden. DHL och Posten tar båda lite tid.
Mikael-W CB 4/2007 trycks nu Hej Nu torde jubileumsårets sista nummer av Ciklidbladet ligga i tryckmaskinen. Om allt går väl så bör den ramla ner hos er (som har betalt medlemsavgiften för år 2007) ca 20 november. (För info om innehållet se Första sidan på www.ciklid.se)
malawijanne Vem ska man skicka PM till om adressändring? Ska flytta i veckan... Gå in på första sidan, titta på huvudmeny klicka på föreningsinformation och sedan klicka på adressändring.Janne
Crenicichla Falköping Har alla fått CB 4 eller är det bara jag som saknar den? Jag saknar den med, men de e klart den skall ju inte vara oss tillhanda förän runt den 20/11 så ett tag till får vi allt sakna den :P
Wilhelm Falköping Har alla fått CB 4 eller är det bara jag som saknar den? Sitter du o sover? 3 inlägg tidigare står det när tidningen kommer. ;)
Falkoping-Andreas opps ok... jag läste i en tråd om någon som fått sitt CB nyss så tog för givet det var nr 4 sorry 8-)
Byttorp Falköping opps ok... jag läste i en tråd om någon som fått sitt CB nyss så tog för givet det var nr 4 sorry 8-) Nyktra till nu andreas ;) Lappsjuka i falköping eller? hehe
Mikael-W CB 4/2007 är snaaart framme Hej Har från välunderrättat håll fått veta, att Jubileumsårets jubileumsnummer, dvs 4/2007 är färdigt och har avhämtats hos tryckeriet i Tjeckien. Så Ciklidbladet bör vara hos er kära medlemmar inom loppet av nästa vecka.
drd Mikael Hej Har från välunderrättat håll fått veta, att Jubileumsårets jubileumsnummer, dvs 4/2007 är färdigt och har avhämtats hos tryckeriet i Tjeckien. Så Ciklidbladet bör vara hos er kära medlemmar inom loppet av nästa vecka. Najs ! Det ser vi helt klart fram emot :)
Joakim-Draktoft Om man betalar in idag är det för sent att få ciklidbladen?? Är på den berömda gränsen. Skynda skynda !!! Listor med adressetiketter går iväg när som helst iväg. För att förvissa sig om att hinna med ta kontakt med medlemciklid.se
Wilhelm Mikael Hej Har från välunderrättat håll fått veta, att Jubileumsårets jubileumsnummer, dvs 4/2007 är färdigt och har avhämtats hos tryckeriet i Tjeckien. Så Ciklidbladet bör vara hos er kära medlemmar inom loppet av nästa vecka. Går det inte fördröja lite, så vi får tidningen veckan innan julafton? B(