Hej Mikael!
Jag har absolut inget emot mbunas, tvärtom jag skulle aldrig klara mig utan något mbuna-kar hemma. Som jag skrev i mitt första svar är det ingen lätt uppgift att rekommendera någon art, oavsett vad man rekommenderar så kommer det alltid att komma inlägg från personer med andra åsikter

. I detta fallet frågades det om någon art att komplettera den befintliga akvariebesättningen med, och inte ett förslag på en komplett fiskbesättning. Därför tog jag mig friheten :) att rekommendera några arter som ligger mig varmt om hjärtat och som skulle fungera tillsammans med de arter Buckshot redan har. Hade det varit frågan om en hel akvariebesättning hade jag troligen helt avstått att ge förslag på arter. och istället frågat efter vilken fiskgrupp som var av intresse.
Mikael, det var tråkigt att höra att du inte hittat några Synodontis petricola, det är den charmigaste malen jag någonsin haft. De är alltid i rörelse och dom småväxta, max 10-12 cm. När jag hos Aquarium Malawi i Örebro i höstas hade dom gott om VF S. petricola hemma.
Läs förresten gärna om min trevliga överaskning jag fick när jag rengorde mitt flter igår;
http://www.ciklid.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=157
Mvh Michael Persson