anna-karin Tänkte berätta hur jag har löst detta problem.... Har på en skiva av hårdplast, mäter ca 30x30 cm, (utskuren av ett lock från en förvaringslåda) silikonat fast blomkrukor i hård plast. Krukorna har jag gjort ett ingångshål i, på ca 4x4 cm, så det kan cirkulera vatten i samt bli en bra grotta. Blomkrukorna har olika storlek och höjd och arrangemanget är stabilt. Slutresultatet blev alltså ca30x30cm brett och ca 25cm högt på det högsta stället. Nu har jag inte byggt stenpartiet ännu så jag har inte sett det färdiga resultatet men detta känns och ser bra ut!! MVH Anna-Karin F**n åxå, lyckades göra ett nytt ämne när jag skulle fortsätta på en tråd.... detta hör ihop med tråden "bygga en upphöjning", Sorry...
Hank F**n åxå, lyckades göra ett nytt ämne när jag skulle fortsätta på en tråd.... detta hör ihop med tråden "bygga en upphöjning", Sorry... Ingen fara! Men lite bilder kanske, har dålig fantasi ;)
anna-karin bild, hur? jag e ledsen, men jag kan ju inte bifoga en bild, om ingen har nån idé...? mvh anna-karin
Wilhelm Hej du måste vara medlem i NCS. Du kan lägga upp bilden på nån extern sida, eller så maila bilden till mig så lägger jag upp den.
anna-karin Hej du måste vara medlem i NCS. Du kan lägga upp bilden på nån extern sida, eller så maila bilden till mig så lägger jag upp den. Visst, och din mejl adress ??
Ola-Svensson Visst, och din mejl adress ??Klicka pa "Willhelm" och klicka sedan pa "skicka mejl" eller "PM" och be om adressen.
Wilhelm Tänkte berätta hur jag har löst detta problem.... Har på en skiva av hårdplast, mäter ca 30x30 cm, (utskuren av ett lock från en förvaringslåda) silikonat fast blomkrukor i hård plast. Krukorna har jag gjort ett ingångshål i, på ca 4x4 cm, så det kan cirkulera vatten i samt bli en bra grotta. Blomkrukorna har olika storlek och höjd och arrangemanget är stabilt. Slutresultatet blev alltså ca30x30cm brett och ca 25cm högt på det högsta stället. Nu har jag inte byggt stenpartiet ännu så jag har inte sett det färdiga resultatet men detta känns och ser bra ut!! MVH Anna-Karin Och här är bilden. Bara att göra likadant om man vill.