Zaphi
Nej, inte mer än det du kan luska fram på forumet här och på Zoopet.
Jag vill påminna er som skall lämna in objekt att komma i tid. Inlämningen är mellan 09:30-11:30.
tropfrog
T.t.u!!!
Tropfrogs.Totala.Utförsäljning
Jag har väntat på denna länge. Låderna med kvalitetsprylar som inte längre används pga inköp av nya ännu fetar grejor har växt mig över huvudet. Äntligen har jag lyckats ta mig tid till rensning av låderna och samtidigt kommit loss från jobb denna stora dag.
25 utrop blir det, däribland
Eheim professional ytterfilter
Komplett bottenvärmepaket med termostat
komplett co2 paket med 1 månads tropfrog support
Och mycket, mycket mer av idel kvalitetsgrejor
Dessutom några utrop med kvalitetsfisk från Västafrika, däribland mina pärlor:
VF par Steatocranus Tinanti!!
Vi ses på auktionen
MVH
Magnus
Bumling
japp könsmogna iaf...5-7cm eller nåt sånt 2+4 i påsen
Mumma!! Ndolen är jag riktigt sugen på!!
Wilhelm
Tropfrogs.Totala.Utförsäljning
däribland mina pärlor:
VF par Steatocranus Tinanti!!
Attans vad synd att inte jag kan komma.
Någon som ska dit och passerar Linköping på hemvägen?
Telefonnr till auktionen?
Niklas-Olsson
Jadu Wilhelm, det är bara att strunta i allt annat å komma bort å hälsa på vettu...:)
Wilhelm
Det är nog inte så vettigt att strunta i frugans 60 års kalas! :-|
malawijanne
christer Klart man kommer....snäcklekare står på önskelistan.
En allmän fråga !! Är det någon som har en Protomelas Ornatus hanne över??
Ps. Kul att du ska komma Janne..ds
PÅ tal om lite udda hannar ja har några hannar av mdoka whitelips, är det någon som är intresserad av dom.Janne
christer-antonsson
PÅ tal om lite udda hannar ja har några hannar av mdoka whitelips, är det någon som är intresserad av dom.Janne
Ja du Janne dina djur är man ju alltid intresserad av ju.....pris =)
MagicFingers
nu är mina grejer packade...
så här får ni det jag kommer bidra med denna gången.
9001-9007 är Limnobium Laevigatum (Frogbit)
9008-9012 är Salvinia Natans (Simbräken)
9013-9015 är Hornsärv
9016-9020 är Vallisneria Gigantea
9021 är en påse Riccia fluitans samt Nålgräs
9022 är White Pearl räkor med EN Frogbit i
9023 är White Pearl räkor med EN koloni Simbräken
9024-9026 är Ampularier 8st
9027 är Guld Ampularier 5st
9028-9031 är Black Mollys "grupp" ca 8st/påse
9032 är EN XXXL Anubias Barteri "Coffefolia" MINIMUMPRIS 400:-
9033 är en mangroveplanta. (tror det skall vara RÖD Mangrove)
tot. 33 poster.
Tony
Tackar Conny! Föredömligt som vanligt :)
Dina prylar är lagda i listan redan, så slipper vi det i morrn bitti.
malawijanne
Tackar Conny! Föredömligt som vanligt :)
Dina prylar är lagda i listan redan, så slipper vi det i morrn bitti.
:):):)Janne
Tony
Kanske lite sent påtänkt, men om någon plockar med sig en 3G-puck i morgon kan jag slänga upp auktionslistan på nätet så snart regisreringen är klar.
cichlids4fun
Kanske lite sent påtänkt, men om någon plockar med sig en 3G-puck i morgon kan jag slänga upp auktionslistan på nätet så snart regisreringen är klar.
:D :P gör så och släng upp länken här, vem tar emot telefonbuden? :P
Pelvicachromis
Superbra om listan kommer upp på nätet.
Då kan vi som inte har möjlighet att medverka på plats ändå kanske shoppa via kollegor som är på plats.
Absolut bra för säljare då priserna kan påverkas uppåt på detta sätt.
Niclas Maf
cichlids4fun
finns det nån lista?;)
malawijanne
Ja då är man hemma från auktionen, jag tackar göteborgs ciklidgrupp för en väl genomförd auktion, det var som vanligt proffsigt.
Det som var nytt för detta året att utgångsbudet var 30 kr, det tyckte jag var kanon, för att det drev upp priserna en del.
Ja vad köpte jag, 4 st Acei för endast 80 kr och 4 st maisonizebra för 40kr,det är nästan så man skäms.
Ja tyvärr så kom malawi, som vanligt inte upp till vad dom är värda denna gången heller.
Vad lämnade jag in till auktionen denna gången, tyvärr inget, men kanske nästa år ska jag ta med mig lite.Janne
malawialex
rolig auktion! tråkigt (men endå bra) att priserna inte kom upp vidare mycket.
annars hade jag jättetrevligt!
andmob
Tackar GCG för en mycket välarrangerad auktion! Tycker inte det var så farligt att man fick vänta en stund vid inlämningen men självklart blir det smidigare om man skaffar ett bättre föranmälningssystem.
Noterade att det verkar vara större intresse än tålamod om man säger så, väldigt många utrop men väldigt glest i raderna mot slutet av auktionen. Kanske läge att införa 2 auktioner per år igen?
Visst, en extra kraftsamling för arrangörerna men kanske kortare dagar och högre priser (mer provision till GCG) generellt? Och inte minst, ytterligare en sak per år att se fram emot för alla besökare! :)
joe
Jag vill också passa på att framföra min eloge till GCG för en kanontrevlig dag. Det är ju inte bara detta att hitta - köpa? - sälja? som är fokus, det är faktiskt också roligt och inspirerande att träffa många med samma intresse - en liten bubbla där det är OK att bara tjata om fiskar, teknik och allt som tillhör detta (utan att bli nörd alt. idiotförklarad!)
Jag ser redan fram emot nästa gång - och visst vore det väl kul med två gånger per år, även om jag förstår att det ligger gigantiskt med arbete bakom...men kanske kan jag då hjälpa till, nu när jag är nybliven medlem i GCG.
Lutt
Jag vill också tacka GCG för en mycket trevlig auktion och det där med priserna är väl inget att gräva ner sig i, risken finns ju alltid att det blir lite underpriser och det skall man ha i baktanke...men som sagt inte för intet det heter att fynda.