Lenmar Hej hopp alla!! Kom till jobbet imorse (lokalen för auktionen!!) och fick t aen del bord med sprit eftersom tuschpennetexten hade "smittat av sig". Personalen undrade hur ni kunde skriva så snyggt spegelvänt *-). MEN... Någon glömde en midjekort, brunrutig jacka i storlek 170 som kan fås tillbaka genom att skicka mig ett mail: fisksoppan@hotmail.com.
Niklas-Olsson MEN... Någon glömde en midjekort, brunrutig jacka i storlek 170 som kan fås tillbaka genom att skicka mig ett mail: fisksoppan@hotmail.com.Det måste varit nå´n som fått tag på nå´t riktigt fynd som blev så lycklig att han/hon glömde bort allt annat. :)
joe Hej igen - inte för att jag vill stressa, men som sagt det vore kul med nån slags statistik från auktionen - kommer väl senare antar jag då alla för tillfället har fullt upp med att läsa senaste Ciklidbladet. ...och det kan ju jag också göra!
Vic Niklas Det måste varit nå´n som fått tag på nå´t riktigt fynd som blev så lycklig att han/hon glömde bort allt annat. :) 8| eheh..
Niklas-Olsson Nu finns några bilder från auktioen här: http://www.gcg.se/arkiv/aktiviteter/2007_auktion.html
cichlids4fun Välj själv, så blir det omröstning ;) Då tar jag denna vecka då ;) behöver veta vilka priser mina fiskar gav eftersom inte alla var mina.....
joe Välj själv, så blir det omröstning ;) Jag väljer den här veckan - eller nästa. I och för sig får jag väl höra allt på måndag, men det vore ju kul men nån slags statistik och lista även här på forumet. Jo, jag vet att det snart är julXmas:)
cichlids4fun Välj själv, så blir det omröstning ;) Tja. kan du ta reda på vad mina försäljningar gav inviduellt, så slipper du publicera nån lista ;)
Tony Tja. kan du ta reda på vad mina försäljningar gav inviduellt, så slipper du publicera nån lista ;) Jag tror det vore bättre att fråga vår kassör som håller i det ekonomiska :) Jag är ju bara datanörd ;)
cichlids4fun Jag tror det vore bättre att fråga vår kassör som håller i det ekonomiska :) Jag är ju bara datanörd ;) ok, kan du vidarebefodra min undran till honom då? är du jättesnäll, jag har ju en bit att åka till möterna.....
cichlids4fun Det är en hon ;) Ok, är hon samma person som har hand om medlemskorten, för jag har inte fått något för 2007 ännu eller 2008.....;)
Byttorp Ok, är hon samma person som har hand om medlemskorten, för jag har inte fått något för 2007 ännu eller 2008.....;) Behöver du ett för 2007? För 2008 kommer det ut "kort" tids nog. Men det är rätt uppfattad - det är samma person som har koll på ekonomin och som har hand om inbetalningarna av medlemsavgifterna...fasiken...ni är cleaver där borta på andra sidan :) (du når Mia på mail. mia.landstrom (a) telia.com för frågor om vad som såldes osv på auktionen. Hon har stenkoll på den stabila ekonomin.
cichlids4fun Behöver du ett för 2007? För 2008 kommer det ut "kort" tids nog. Men det är rätt uppfattad - det är samma person som har koll på ekonomin och som har hand om inbetalningarna av medlemsavgifterna...fasiken...ni är cleaver där borta på andra sidan :) (du når Mia på mail. mia.landstrom (a) telia.com för frågor om vad som såldes osv på auktionen. Hon har stenkoll på den stabila ekonomin. Nä jag behöver inget för 2007, tyckte det bara var lite lustigt att jag aldrig fick nåt........ ok jag ska maila henne och fråga, men jag vet ju inte om tommy bokade dem i mitt namn eller i hans
Mia-L Göteborgs ciklidgrupps auktion den 29 november 2008 Göteborgs ciklidgrupp kommer att ha auktion även i år. Den går av stapeln den 29 November och vi håller till på samma plats som förra året dvs i Frölunda Gymnasiets matsal. Gå in på vår hemsida för mer info om själva auktionen som inlämningstider m.m. Alla är varmt välkomna! Mia Landström Kassör i Göteborgs ciklidgrupp