HakanM Nu är det sådär 40 dagar kvar till Julafton så det är hög tid att skriva önskelistan till Tomten. Så här är min Kära Tomten, även om jag inte varit sådär jättesnäll hela året så önskar jag mig ändå,. Snälla Tomten jag kan väl få........ 1. Vildfångade Praktbarber 2. Vildfångade Mässningbarber 3. Aphyosemion striatum 4. Tilapia Flava 5. Tilapia snyderae 6. Hemichromis sp bangui ( tack vare Daniel_ i _Malmö) 7. Haplochromis sp ryby green ( Endymion har) 8. Danio Dangila 9. Knallgula Svärdbärare 10. Dvärgkardinalfisk.
StefanL Hakar på och lämnar in en önskan till Tomten om att få vinna Drömvinsten på Lotto...ca 117 miljoner. Önskar inte så mycket...utan det skulle räcka ganska bra med det. Jag är inte mycket för överdrivna julklappar.
LN Är lite mera lågmäld. 5 stora specialbyggda BTN-moduler. 2st ramper med två MH 150W i varje. 100 st F1 Tropheus "Red Rainbow". Ja o när vi ändå är inne på det så ett litet 4 meters kar oxå. o fred på jorden.
PatrikMalmo Mer yngel av alla firrarna i lokalen... åsså någon nubbe till julbordet. Glömde nästan SEMESTER. ;) Hilsen, P
HenrikV En 720 litersburk med BTN bakgrund hadde inte varit helt fel:) Det köper du väl som julklapp åt dig själv ändå... :P Nya Xenotilapia Flavipinnis "Kigoma" skulle inte vara helt fel. Eller varför inte några Xenotilaipa Papilio "Tebwe deux".