Erik ÖDen personliga kontakten tycker jag är viktig. Sortimentet och kunnandet är så klart också viktigt, men det mesta hänger ändå som sagt på en personlig relation.
Tyvärr har min personliga kontakt försvunnit i den butiken som jag brukar handla i så nu känner jag mig lite vilsen :C. Det känns inte riktigt lika kul att åka dit längre för en del av grejen var ju att snacka lite skit också. Nu kan jag åka till någon annan lika gärna... Det är inte så att jag inte gillar butiken, den är lika bra som tidigare. Nu är det bara det där lilla x-tra som saknas.
Förstår vad du menar men ibland måste man vandra vidare Anställda är inte slavar tack gode gud)
och servicen beror nog på vilken tid och hur mycket folk vi har i affären
avsluten i affärerna tror jag vi är bra på ?
kritik är skitbra kom med lösningar ? Maila mig om du vill
att snacka skit i affären (förstå mig rätt) visst det är bra men ibland kanske ingen anställd har samma intressen.
kaj.p Tror de flesta kan ta hem. Däremot är det få som är villiga o betala vad det kostar. Problemet är väl att man stirrar sig blind på värstingfiskbiderna på internet o sedan räknar man med o hitta samma fisk i butiken för en spottstyver.
du har säkert rätt, jag har varit med ganska länge
vi tar bara hem fiskar som går att sälja
enda undantaget
om vi gillar fiskarna vilket är skit ofta
Christer tar hem fiskar som han gillar alla blir förvånade
Gabbi tar hem fiskar ingen märker något förrän fakturan kommer
Magnus beställer Ödlor som ej går in i terrarierna
Arne beställer från fel grossist
Thomas drar till Norge
nu är alla glada