kanske är en dum fråga hur fan kan en malawi ciklid komma från asien.ja fattar att den kan va odlad i ett annat land men för hoppnigsvis med en från samma art ....????
Det finns säkert bra malawi som odlas i Asien, vad vet jag. Men den som bromma zoo tar in är bland det sämsta jag sett;) Bla har jag sett att de tagit in en fisk som dom kallar för röd zebra men det har varit en hybrid mellan röd zebra och något annat.....
Sen har dom ju andra arter med som är impoterade från Asien.
Deras Aratus är så bleka att man nästan undrar om det är Auratus. Deras Saulosi är så sotiga och fula. Sen har Bromma Zoo en sotig korsning på någon Aulonocara. De kallar den för är ett namn som inte finns. Men jag minns ej vad dom kallade den för.
Men mediciner, mat, vattenberedningsmedel är dom billiga på så man åker ju dit ibland endå. Men om jag ställer frågor angående malawi så är det enbart för att bli underhållen:) Tjejen tycker Bromma Zoo är kanon. Det finns tydligen pesonal som kan mkt om Kaniner. Skulle vara roligt iofs att höra lite myter om Kaniner:) Jag kom på en själv nu: Kaniner mår bäst om dom får en stor bit oxfilé varje dag:)