nils42 Hej! För något år sedan frågade jag samma sak. Var är kvinnorna i akvariehobbyn? Kokar ni fortfarande kaffe? Är ni inte delaktiga och även har ert eget? Säg bara inte, att världen inte har förändrats sedan sist!? Hälsn Nils
StefanL Just på Ciklid.se är det inte så många men det är väldigt många som har akvarier och håller på med hobbyn om du tittar på Zoopet.com. Ciklider kanske inte står högt i kurs hos kvinnor. Det var nog länge sedan kvinnor "bara" kokade kaffe...så du har nog varit borta länge.:D
lina_andreasson Jag väntar på mina Sp.Black.Bemba :P Längtar som tusan! Men jag är ganska ny här också...
StefanL Välkommen Lina! Härligt att du kastar dig in i troffarnas värld. Har du haft ciklider förut eller är du nybörjare?
Gabbi Hej! För något år sedan frågade jag samma sak. Var är kvinnorna i akvariehobbyn? Kokar ni fortfarande kaffe? Bakom kassadisken och klistrar CB? Kaffe kokar jag inte så mkt, men en gång har Christer kokat åt mig.
Alexander-Ylipaa Tjejen ska skaffa sig en grupp Ikola inom kort. Lite illa som diskusnörd, men det går väl an. Bra att börja på den nivån och sedan klättra uppåt mot toppen ;)
lina_andreasson Välkommen Lina! Härligt att du kastar dig in i troffarnas värld. Har du haft ciklider förut eller är du nybörjare? Relativt nybörjare kan man väl kanske säga, mina föräldrar hade ett kar med moori på 70-talet. Så dem har väl lite backup från det...
lina_andreasson Välkommen till forumet Lina. Kul att du ger dig på Tanganyika. Tänker ha mera från sjön i karet? Förutom Bemborna, en eller 2 malar så klart...
hanna Välkommen, Lina. Och så svar på rubrikfrågan, jag lurkar iaf omkring här på forumet som vanligt... ;)