deelay Jag gissar på att det är denna du menar... Pseudotropheus sp. "Elongatus Mpanga" Här är en länk till en bild på fisken, är det den du menar?
unger Hej Men nej.....det är en yellow tail. Det finns en variant som har starkt orange eller närmast röd tail.
deelay Hej Men nej.....det är en yellow tail. Det finns en variant som har starkt orange eller närmast röd tail. Ska den finnas i naturen eller är det något framodlat eller är den enbart färgmatad?
Sullgucku hittade bilder på den http://www.deine-tierwelt.de/kleinanzeigen/pseudotropheus-sp.-%E2%80%9Celongatus-a8448982/
cichlids4fun ja där har du dem! snygga firrar, de skulle ju tom göra malawijanne sugen ;) var har du köpt dem?
Bright_Blue Är det jag som är färgblind? Tycker inte det är någon större skillnad mot den oxå så vackra vanliga mpangan.
deelay Är det jag som är färgblind? Tycker inte det är någon större skillnad mot den oxå så vackra vanliga mpangan. Kör du malawijannes räkmix på ett gäng vanlig så är det ganska exact så dom kommer att se ut så det var därför jag tidigare frågade om hur det låg till angående färgmatning med dom osv.
Cichlidaholic Är det jag som är färgblind? Tycker inte det är någon större skillnad mot den oxå så vackra vanliga mpangan. Tjusigt du hade i karen din lokal såg i det närmsta ut som mitt akvarierum *Tummen upp*
Bright_Blue Tackar, tror en polare till dig var o köpte fisk för ett tag sedan av mig. Minns inte vad han hette men han var från finspång.