Får du någon ordning på dina val av firrar? :) Vore kul att se lite bilder på din "tank" när du fått i din nya blandning.. Hade själv lithobates "red top" ihop med C.Azureus för ett tag sedan. Då hade jag dem i ett 375 liters och det slutade faktiskt med att min lithobates hane fick sätta livet till. Kan dock bero på att karet var lite för litet. Har nu ett 720 istället.Där går mina lithobates honor kvar fast jag är inte så sugen på att köpa en ny red top hane,utan vill istället byta till den "vanliga" lithobates sorten istället för den är absolut snyggast! :) Har dock kvar min grupp med Copadichromis Azureus. Riktigt trevlig fisk..Förutom dem så har jag Auloncara baenschi + lite olika mbunas vilket faktiskt funkar riktigt bra ihop..
Det ligger fortfarande i planeringsstadiet men ett gäng Stuartgranti Maleri kommer att tillkomma senare..ska nämligen tömma burken, ta bort filterfacket, byta bakgrundsfärg och även sand.
Ska till Sthlm en sväng efter Jul med och kanske inköpa en och annan fisk med sen kommer det nog börja bli klart.
min Azureus hane ger verkligen inga hotvibbar mot någon av mina Lihobates hanar fast tror de mest har att göra med att den största ligger på ca16+