Den vart fin tack Robin =) Har du msn eller någonstans du kan lägga den i full storlek.
PS vad tror ni om det priset jag fick på kameran går det att hitta billigare tro?
Fullstorlek är en annan femma. ;) Jag har bara använt mig av den i 500px men kan säkert göra samma saker igen på en fullstorleksbild. Saken är den att bilden är oskarp och då blir det bättre i mindre storlek. Skavankerna syns inte lika bra som på fullstorlek.
Ang. kameran så tycker jag att du ska köpa något beggat istället. Då får du mer kamera för samma pris. D40 saknar Autofokusmotor i huset och det är något som gör dina framtida objektivinköp lite mer komplicerade och dyra.
Om det är Nikon du vill ha kan du titta på D70 eller D50 om du vill komma billigt undan. Kan dock rekommendera Canon EOS 350D som du bör kunna hitta för de priset. Jag antar att det är mindre brus på höga ISO-tal med Canons motsvarighet.
Deelay: Skitsnack! :) Jag är inte alls bättre på PS än vad du är. Kanske snabbare på att ta mig an uppgiften bara. ;)