Inga problem..
Jag är sugen att beställa fisk ifrån Nols eller ciklidhuset i Lerum, problemet är att jag bor i Stockholm men man kan väl skicka med buss tror jag? Har någon av er provat detta och hur gick det för er. Vad får man räkna med att frakten kostar? Annars undrar jag om det är någon som skall bila upp till Stockholm snart så kan ni få en slant för besväret? Vilken har finaste fisken Nols eller ciklidhuset? Nols har ju mer så det blir nog därifrån. Är sugen på en grupp Psedotropheus Ornatus som dom har på Nols. Vet ni om dom är lika färgstarka som på bilder ifrån naturen eller om de är bleka i akvarium. Det finns ju sorter som ser hur fina ut som hellst på bild men i akvarium så kan det vara en annan sak.....*-)
har inte tagit fisk från kent i Nol med bussgods men vet att det e ok att skika så.. -Men!!!! Inte nu, e för kallt ute..
-När det gäller Nols firrar och att frakta dom e det super.
hade en som hämtade fisk till mig där på lördag förmidag och sedan stog dom i påsarna tills kl: 18 på söndagen inann jag fick dom och Kent lovade att detta var helt ok vilket det också var..
Jag ringde bara och pratade med Kent på Nol så han matade inte mina firrar och pakade dom med syrgas (tror han gör det alltid)
Ang frakt kostnaden så kan Kent svara på det till dig då han skickar firrar hela tiden, vet även att han brukar åka kors och tvärs och lämna fisk, så har du tur har han en tripp åt ditt håll på g.
Om du vill kolla frakten själva går du in på bussgods hemsida som e
www.bussgods.se sen kam du leta upp frakten där....
Lycka till med att få hem firrarna, men bussgods e lite kallt just nu.....