Du får nog kolla inställningarna på din skärm Andreas för bilderna på Odens kala var det inte mycket färg på, snarare överexponerade(mkt ljusa). Inget ont menat mot Odens fotograferingsskills utan att de lätt blir det när man fotar med blixt. Hoppas du inte tog illa upp Oden. Fisken kommer att bli grym när de blir vuxna, det kan jag lova dig. Kul att sitta på en raritet.
Mvh
tar inte illa upp. har bara haft min system kamer i ca 1 månad så har inte blivigt mycket träning . Fotar med en canon 20D och den inbyggda blixten.. men det skall bli en extern blixt som nästa inköp samt ett macro objektiv. har i dag ett Canon 17-85 med "fusk macro" så hoppas kunna arbeta upp mitt fotokunande med tiden då jag ALDRIG fotat inann jag skaffade dena kameran..... Håller med dig att det e mycket ljus, men färgen ljuger inte.. Fotona e på 2 hanar.. Och dom e riktigt blå i ryggfenan.. honorna har mindre färg nästan bara gult i ryggfenan.. men håller med dig cutekid.
En i mitt tycke riktigt grymm troffe men tydligen e jag du och Andreas rätt ensamma om att gilla denna sämre varianten av Chaitikan;);) E glad att jag hittat dom efter en längre tids letande och jag ångrar mig inte att dom kostade en del....