Falköping
Jag pratade med stiffe i helgen och har sett bilder samt yngel efter hans o de är super. Sedan hade han en polare med sig som har VF musanga som jag sett bilder på och de är bland det finaste i musanga väg jag sett så lägg ner ditt skit snack om att jag aldrig vet vad jag talar om.
Ledsen om jag sårade dig,Andreas det var inte meningen :I
Men jag hade ju ganska så rätt ändå du hade ju inte sett dom, eller? B(
Falköping[/quote
]Nu blir jag sne på dig robbe... fy f.n för ditt dj.vla sätt vad jag är less på det.... du är inte annat än en svartsjuk mongo från västerås. Jag kan ju inte rå för att du bor i en bungalow...
Moget, vad hade något av detta med saken att göra ?
Jag har precis flyttat hit från Ystad och där bode vi precis som här, i en lägenhet
Vad är det som jag är avundsjuk på?
Att jag inte är en sån cooling som du och bor i Falköping?
Falköping[/quote
]Att du sedan katogeriserar mig som en av pratkvarnar som du jusst är, är för mig en förolämpning... Jag har odlat 1000 tals discus och tropheus och mkt mer än så. mitt fisk intresse är sedan min pappa hade affär på 70 talet och har alltid haft ett kar hemma sedan dess fast det gått upp o ner i perioder så vad min kunnskap gällande fisk är så har du ingen aning om det uppenbarligen.
Med den kunskapen du tydligen sitter på så är det ganska så synd att du inte kan få ut mer av det här på forumet.
Krya på dig Andreas :D
Mvh Mongot