Laesk Har du gjort om än eller? Har du tid för ett besök nästa gång man är på andra sidan kusten igen? Va i helsike, lever du :) När kommer du inte på mirc igen å tipsar om ny grym metal? :)
Jonas-E laesk, kolla in Turisas, kommer till sverige snart på turné, grymmt liveband me schysst musik. liiiiite offtopic men de e ju trots allt fredag
Laesk Jonas laesk, kolla in Turisas, kommer till sverige snart på turné, grymmt liveband me schysst musik. liiiiite offtopic men de e ju trots allt fredag Tack för tipset, dock hatar jag power/symfoni/pampig -metal :P
Sacrium Va i helsike, lever du :) När kommer du inte på mirc igen å tipsar om ny grym metal? :) Jag lever och frodas. Däremot glömmer jag ofta bort mirc, men jag ska försöka skärpa mig och ge dig lite tips ;)
deelay Snygga bilder Nicklas! Men du får nog köpa lite Anti till Fuellebornin längst ner. :) nu e jag helt lost??? Anti?
Mattias777 Dags o tjata lite malawibilder =) Snygga bilder Nicklas. Bilden på Chidungan är världsklass:)
patrickeriksson Dags för lite viktoria. Först en Paralabidochromis chromogynos hane som börjat färga ut på allvar. Sedan har vi en Lipochromis sp. "Matumbi Hunter" hane i lekdräkt.
Robin Jag tror det är jättbra för viktoriaciklider i akvariehobbyn när du postar så fina bilder Patrick!
StefanL Jag tror det är jättbra för viktoriaciklider i akvariehobbyn när du postar så fina bilder Patrick! Verkligen ett understatement! Kanonfoton på, för mig, en outforskad del av akvarievärlden...fiskarna är ett absolut "måste ha".
tjornpatrik Dags för lite viktoria. Först en Paralabidochromis chromogynos hane som börjat färga ut på allvar. Sedan har vi en Lipochromis sp. "Matumbi Hunter" hane i lekdräkt. Underbara bilder Patrick!
specmats Dags för lite viktoria. Först en Paralabidochromis chromogynos hane som börjat färga ut på allvar. Sedan har vi en Lipochromis sp. "Matumbi Hunter" hane i lekdräkt. snygga!, den sista ser lite ut som en Melanochromis..