Jo det gör jag ju självklart. :)
Tro mig...jag hör dagligen en förväxling mellan magnus och mattias så jag är otroligt van...men med mattiasson i effternamn så får man kanske räkna med det.
Robin: Jag var på jakt efter undervattenshus till kameran, antingen till 40D´n eller till min sony W7, kompakt. Tyvärr så visade det sig att canonUV huset kostade runt 10 papp (kollade inte närmare...kanske går att hitta för 8 också ;)). Till Sony´n så hade det utgått och finns endast att få tag på i usa, men å andra sidan så funkar det ner till 40 meter så...det är ju ett alternativ för framtiden.
Just denna gång så lånade jag en vän olympus kamera som är stöttålig och vattensäker till 3 meters djup (en ny modell som heter µ 1030 SW) är tät till 10 meter, riktigt smidig att hantera och många bilder blev helt okej.
Hade dock bara 1gigs minne med mig så jag fick snåla med bilderna. Sen så går ju inte skärpan att räkna med alls under vattnet utan blixt osv, så jag ser mer bilderna som "dokumentationsbilder" och i vissa fall för att kunna leta upp fiskarna man sett i min bok om röda havets
fiskar..hehe..
Blev väl upp mot 80-100 olika arter som jag såg när jag snorkla, bland annat drakfisk, rocka och nån manta. dock inga sköldpaddor, muränor eller hajar.... jag får se om jag kan få fram lite mer bilder och så..