Erik-Osterlund Fossorochromis Rostratus 1. Hane som får brudar 2. Hane som inte får några brudar 3. En av brudarna
specmats Erik Ö1. Hane 2. Hona (tror jag) fina Telmatochromis, ska snart skaffa ett gäng till min übergrupp Auratus:)
Erik-Osterlund fina Telmatochromis, ska snart skaffa ett gäng till min übergrupp Auratus:) Har du ngn koll på hur man ser skillnad på kön? Det enda jag kan se som skiljer på mina är storleken. Den största är bra mycket större än de andra två.
Cutekid Aulonocara "Eureka" Lite nya fiskar som kom hem till vardagsrumskaret idag! Tjejen tyckte de var så snygga, hör och häpnad!!! Det kanske finns hopp trots allt:D. Bättre bilder kommer efterhand då de börjar och färga ordentligt. Mvh
specmats Erik ÖHar du ngn koll på hur man ser skillnad på kön? Det enda jag kan se som skiljer på mina är storleken. Den största är bra mycket större än de andra två. -tyvärr inte, men ja har gått på storleken, när hannen blir riktigt gammal kan det finnas en tendens till pannpuckel..
Bjorn Hej! Fick med mej några fiskar hem från jobbet som jag tror är Acei. Vad tror ni? Mvh Björn 1. Hanen 2. En av honorna
Laesk Hehe laesk, nu har du väl en riktig fisksoppa där hemma:P Hoho nej jag har bara sällskapsfisk nu.. tagit ett litet uppehåll med ciklider. (iofs har jag scalarer o dvärgciklider) Så åk å köp min flowerhorn på djurmagazinet :P
Lutt Hoho nej jag har bara sällskapsfisk nu.. tagit ett litet uppehåll med ciklider. (iofs har jag scalarer o dvärgciklider) Så åk å köp min flowerhorn på djurmagazinet :P Jasså är det dina, för jag såg nog tre stycken FH. Jag skall nog förbi idag och kanske köpa mig en.